Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Galaxy Tab 3 esittäytyy

Julkaistu: 03.06.2013 klo 12:30
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Galaxy Tab 3 esittäytyy

Uusi tablettikolmikko tarjoaa entistä enemmän mahdollisuuksia

Helsinki 3. kesäkuuta 2013 – Ei kahta ilman kolmatta. Samsung Galaxy Tab -tuoteperheen uusin jäsen saapuu kolmessa eri koossa. Käyttäjä voi valita juuri omiin käyttötarpeisiin sopivan kokoisen tabletin. Kokovalinnasta riippumatta käyttäjä saa erittäin ohuen tabletin, joka avaa mahdollisuuksien maailman, etenkin niille, jotka haluavat hyödyntää huippunopeaa 4G-verkkoa.

Galaxy Tab 3 10.1
Tuoteperheen suurin malli Galaxy Tab 3 10.1 on täydellinen viihdelaite koko perheelle. Terävällä kuvalla, loistavalla värintoistolla ja ylivertaisella Sound Alive -tekniikalla höystetty ääni tekee uudesta Tabista täydellisen vaikkapa elokuvien tai muun viihdesisällön katsomiseen. Laitteessa on rungossa fyysiset painikkeet, jotta kuva-ala saadaan kokonaan viihteen käyttöön. Lisäksi Tab 3.0 toimii uusien Smart TV:eiden yleiskaukosäätimenä. Google Play -kaupasta ladattava Peel Samsung Remote tekee Tab 3:sta kaukosäätimen ja television ohjelmaoppaan. Se toimii kätevänä muistuttajana, ettei käyttäjä unohda omia suosikkiohjelmiaan.

Galaxy Tab 3 8.0
Malliston ohuin Galaxy Tab 3 8.0 on täydellinen lukemiseen ja muusta viihdesisällöstä nauttimiseen. Suurelta laajakuvanäytöltä elokuvia voi katsoa niille suunnitellusta kuvasuhteesta. Galaxy Tab 3 8.0:n kuva ala on nimensä mukaan kahdeksan tuumaa. Koonsa puolesta sitä on näppärä pitää yhdessä kädessä kuin pehmeäkantista kirjaa. Smart Stay -toiminto varmistaa sen, että näyttö ei kytkeydy pois päältä käyttäjän katseen ollessa ruudussa. Lisäksi laitteen taustavalo muuttuu automaattisesti vallitsevan valoisuuden perusteella, mikä parantaa lukumukavuutta ja vähentää silmien rasitusta. Galaxy Tab 3.0 on näppärä laite mukana reissussa. Se osaa kääntää puhuttuja sanoja ja lauseita yhdeksälle eri kielelle. Story Album -ominaisuus mahdollistaa sen, että laitteella otetuista kuvista voidaan automaattisesti luoda näyttävä valokuva-albumi, jonka voi jakaa ystäville vaikka sähköpostitse. Totta kai albumista voi tilata fyysisen kopion, joka saapuu postitse.

Galaxy Tab 3 7.0
Galaxy Tab 3 7.0 on tuoteperheen kompaktein tabletti. Se on näppärä laite otettavaksi mukaan minne tahansa. Se on erinomainen laite kaikenlaisten kokemusten tallentamiseen vaikka laitteen takaa löytyvällä kameralla. Galaxy Tab 3 7.0:ssa on erittäin pitkä akkukesto, joten kokemuksia voi tallentaa sekä jakaa pitkään ja hartaasti. Kuvat, videot ja muut tallennetut kokemukset voi jakaa ystävien nähtäville ruudun pyyhkäisyllä ja napin painalluksella.

Tekniset tiedot:

Galaxy Tab 3 10.1:ssa on1.6 GHz:n tuplaydinsuoritin, 1 gigatavua RAM-muistia ja 10.1 tuuman WXGA TFT-näyttö (1280 x 800, 149PPI). Dolby Digital Plus -tuki. Käyttöjärjestelmänä toimii Android 4.2 Jelly Bean. Yhteysominaisuuksiin lukeutuu muun muassa Wifi a/b/g/n (2.4/5GHz) ja Bluetooth 4.0. Sisäänrakennettu tallennustila16 GB* ja MicroSD-tuki aina 64 gigaan asti. Akku: 6,800 mAh.

Galaxy Tab 3 8.0:ssa on 1.5 GHz:n tuplaydinsuoritin, 1.5 gigatavua RAM-muistia ja 8 tuuman WXGA TFT-näyttö (1280 x 800, 189PPI). Dolby Digital Plus -tuki. Käyttöjärjetelmänä toimii Android 4.2 Jelly Bean. Yhteysominaisuuksiin lukeutuu muun muassa Wifi a/b/g/n (2.4/5GHz) ja Bluetooth 4.0. Sisäänrakennettu tallennustila16 GB* ja MicroSD-tuki aina 64 gigaan asti. Akku: 4,450 mAh.

Galaxy Tab 3 7.0:ssa on 1.2 GHz:n tuplaydinsuoritin, 1 gigatavua RAM-muistia ja 7 tuuman WXGA TFT-näyttö (1024 x 660, 169 PPI). Käyttöjärjestelmänä toimii Android 4.1.2 Jelly Bean. Yhteysominaisuuksiin lukeutuu muun muassa Wifi a/b/g/n (2.4/5GHz). Yhteysominaisuuksiin lukeutuu muun muassa Wifi a/b/g/n (2.4/5GHz) ja Bluetooth 3.0. Sisäänrakennettu tallennustila 8 GB* ja MicroSD-tuki aina 64 gigaan asti. Akku: 4,000 mAh.

Galaxy Tab 3 -tuoteperhe saapuu kauppoihin kesäkuussa ja laitteiden suositushinnat ovat 229 -560€

*Järjestelmätiedostojen takia, käytössä oleva vapaa tallennustila voi olla pienempi.

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Mika Engblom, Myyntipäälikkö, telecom, mika.engblom@samsung.com, p. 0408 604 420

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Lasse Pulkkinen, OS/G Viestintä, lasse.pulkkinen@osg.fi, p. 0400 630 049

Kuvapyynnöt ja median testilaitteet: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluu mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 227 000 työntekijää 75 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on yli 143 miljardia Yhdysvaltain dollaria.  Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon