Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Galaxy Note7:n kysyntä nousi ennennäkemättömälle tasolle

Samsung Electronics Nordic

Galaxy Note7:n kysyntä nousi ennennäkemättömälle tasolle

Julkaistu: 25.08.2016 klo 11:15
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Odotetun älypuhelimen myynti Euroopassa alkaa vaiheittain, jotta korkeaan kysyntään voidaan vastata maittain tehokkaasti.

Espoo, 25. elokuuta 2016 – Samsung Electronics Europe tiedottaa Galaxy Note7:n myyneen ennakkoon ennätysmääriä, vaikka tilauksia alettiin ottaa vastaan vain yhdeksän päivää sitten.

Suuren kysynnän seurauksena Samsung aloittaa Galaxy Note7:n myynnin Euroopassa vaiheittain. Suomessa Note7 saapuu kauppoihin 9. syyskuuta.

Note7:n herättämä kysyntä todistaa kuluttajien kaipaavan kauniisti muotoiltua älypuhelinta, joka helpottaa aidosti arkea kehittyneillä ominaisuuksillaan. Eräs Note-sarjan viehätyksen suurimmista syistä on aina ollut S Pen -kynä, jolla on Note7:n myötä entistä helpompi luoda ja jakaa ideoita. Samalla uusi iirisskanneri mahdollistaa laitteen avaamisen pelkällä vilkaisulla, kertoo Samsungin Head of IM & Telecom Antti Holopainen.

Päätavoitteenamme on vastata mahdollisimman hyvin Note7:ää kaipaavien luomaan kysyntään. Vaiheissa tapahtuvan myynninaloituksen tarkoituksena on minimoida pettymykset laitteen saapuessa kauppoihin ensi kuun alussa. Toivotamme innolla asiakkaat osaksi Note-tuoteperhettä 9. syyskuuta!

Lisätietoja Galaxy Note7:stä

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515
Lisätiedot ja testilaitteet: Niko Haikala, OSG Viestintä, niko.haikala@osg.fi, p. 040 585 0264
Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi
Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse ala-laidasta Uutiset.
Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita?
Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta ideoilla ja teknologioilla, joiden avulla uudelleen määritämme ihmisten käsitykset televisioista, äänentoistolaitteista, älypuhelimista, tableteista, wearables-laitteista, kameroista, kodinkoneista, tulostimista, ammattinäytöistä, SSD-levyistä, muistikorteista, lääketieteellisistä laitteista, puolijohteista ja LED-tuotteista. Lisätietoja Samsungista osoitteessa: www.samsung.com/fi ja virallisessa blogissamme: http://news.samsung.com/global/

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki