Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Dragartisti Marko Vainio palkittiin vuoden drag-palkinnolla

Divet Productions

Dragartisti Marko Vainio palkittiin vuoden drag-palkinnolla

Julkaistu: 06.02.2015 klo 12:25
Julkaisija: Divet Productions

Dragartisti Marko Vainio palkittiin Vuoden Drag-palkinnolla keskiviikkona 4.2. Savoy-Teatterissa järjestetyssä QX Gay Gaalassa. Marko myös esiintyi gaalassa. Gaalayleisö yllättyi täysin Divet Showssa sillä Marko oli pyytänyt euroviisuedustaja Krista Siegfridsin esittämään Conchita Wurst-hahmoa, jonka jälkeen Marko sekä Krista yhdessä esittivät Marry Me-euroviisuedustuskappaleen. Gaalayleisö osoitti suosiotaan seisten.

”Oli aivan huikeaa voittaa vuoden drag-palkinto juuri 10-vuotisjuhlavuonna! Vielä hienompaa oli saada Krista Siegfrids innostumaan Conchitan esittämisestä showssa yllätysnumerona. Krista omaksui Conchitan hahmon heti ja veti mielettömän hyvin, Marko kertoo”

Marko Vainion Divet Show viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhlavuotta ja menestynyttä uraa juhlistetaan isolla kaksituntisella näyttävällä showlla, jossa nähdään uran varrelta suosituimpia parodiahahmoja kuten Paula Koivuniemi, Whitney Houston, Johanna Tukiainen ja Antti Tuisku, mutta myös liuta uusia tähtiä kuten Cheek, Lara Fabian ja Conchita Wurst. Showt nähdään 13.-14.3 Turussa Sigyn-salissa sekä 9.5 Helsingissä Savoy-teatterissa. Show on vahvistettu kuudella tanssijalla ja lavalla tullaan näkemään ennätysmäärä eli yli 50 parodiahahmoa.

Ruotsissa suuressa suosiossa oleva QX Gay Gaala järjestettiin nyt toista kertaa Suomessa. Gaalassa palkittiin mm. vuoden heteroksi Jaana Pelkonen ja vuoden kotimaiseksi artistiksi Jari Sillanpää.

Video Markon ja Kristan yhteisnumerosta QX Gaalassa:

Kuvat: Tiia Santavirta
Isommat kuvat gaalasta on ladattavissa täältä:

Haastattelupyynnöt ja kuvat:
Marko Vainio, 0504948641