Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Decor ja Antique led-lamput sopivat sisustukseen

Airam Electric Oy Ab

Decor ja Antique led-lamput sopivat sisustukseen

Julkaistu: 03.10.2016 klo 08:00
Julkaisija: Airam Electric Oy Ab

Kauniit ja selkeät Decor-sisustuslamput eivät varjostinta kaipaa. Koko Decor 360 -sarjan ainutlaatuinen ominaisuus on sen laaja 360° valonjako. Decor-lamppuperheeseen kuuluvat opaali-, matta- ja kirkaskupuiset lamput, joista löytyy myös himmennettäviä malleja.

Decor Opal -sarjan uutuuslampuissa on opaalilasiset lamppukuvut, jotka antavat pehmeää, häikäisemätöntä ja tasaista, puhtaan valkoista valoa (3000 K). Valotehokkaimmat 9 W vakiokupu- ja globe-mallit ovat lisäksi himmennettävissä.

Decor-lamppuperheeseen kuuluvat myös matta- ja kirkaskupuiset lamput, joista löytyy myös himmennettäviä malleja. Kirkaskupuiset filamenttilamput sopivat erittäin hyvin kirkkaiden halogeeni- ja hehkulamppujen tilalle ja mattakupuisten lamppujen valo on kuin himmeäkupuisissa hehkulampussa. Värilämpötila on sama kuin hehkulampun lämmin valo 2700 K.

Antique-sarjan led-lamput antavat lämpimänkeltaista 2200 K valoa. Näkyvät valolangat ja hiililankalampun kaltainen tunnelma tuovat sisustukseen trendikästä retrotyyliä.

Decor- ja Antique-lamppumallistossa on kaikki yleisimmät kupu- ja kantamallit (E27 ja E14): vakiokupu-, kynttiläkupu-, pienkupu- ja suuret pallokupulamput. Lamppujen energialuokka on A+ tai A++.

Katso videot youtubessa: Airam Decor Opal led ja Airam Antique led

Juha Setälä, juha.setala@airam.fi, puh. 040 354 3050.

Tiedotteen kuvat

Tuotekuvat mediapankista. Rekisteröidy käyttäjäksi osoitteessa:

AIRAM ELECTRIC OY AB on suomalainen perheyritys, joka on ollut valon asiantuntija jo vuodesta 1921. Tarjoamme kattavan valikoiman lamppuja ja valaisimia sekä koteihin että ammattivalaistukseen. Tuotteemme on tehty suomalaisille – aina designista helppoon käyttöönottoon sekä suomenkieliseen käyttöohjeisiin ja asiakaspalveluun asti.

Ideakirja valaistuksen suunnitteluun
airam.fi