Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Bloggaajahaastatteluja ja shoppailua - Kukkahattutäti I Love Me -messuilla

Tukesin Kukkahattutäti

Bloggaajahaastatteluja ja shoppailua - Kukkahattutäti I Love Me -messuilla

Artikkeli.
Julkaistu: 22.10.2015 klo 14:26
Julkaisija: Tukesin Kukkahattutäti

Mistä Maria Nordin saa rohkeuden tulla I Love Me -messuille ilman meikkiä? Entä mistä Kynsisirkus-blogin Kaisa ja Blood and Polish -blogin Milja ovat huolissaan kynsilakkoihin ja kemikaaleihin liittyen? Ja mitä Petralle kävi, kun hän otti ripsienpidennykset vanhojentansseja varten? Kaikki tämä selviää katsomalla video Kukkahattutädin I Love Me -messuosastolta:

Kadmiumia ja lyijyä koruissa, herkistävää ainetta kynsilakassa, onko sellainen mahdollista? Entä pinkit hiukset lupaava sampoo, vai onko se sittenkin hiusväri? Kukkahattutädin Kummitytöllä riitti todenteolla houkutuksia I Love Me -messuilla. "Ja mitä kaikkea myyjältä pitääkään osata kysyä!", Kukkahattutädin Kummityttö tuskasteli. Onneksi Kukkahattutädin ystävät Anneli ja Jarkko Tukesista auttoivat seppelepäätä olemaan tiedostava kuluttaja. Katso video:

Kukkahattutäti on Turvallisuus- ja kemikaaliviraston (Tukes) nuoret ja kemikaalit –viestintäkampanjan suojelija. Täti jakaa tietoutta kosmetiikan turvallisesta käytöstä, tatuointien, ripsien pidennysten ja geelikynsien kemikaaleista sekä vaatteiden kemikaalikuormasta ja hiusväreistä. Tädin verkkosivut www.sussiunatkoon.fi , täti toimii aktiivisesti myös somessa. Löydät hänet Instagramista, Twitteristä, Facebookista ja Youtubesta käyttäjänimellä @sussiunatkoon.