Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » BIKE WORLD KASVATTAA TOIMINTAANSA VENEMARKKINOILLA

Oy Otto Brandt Ab

BIKE WORLD KASVATTAA TOIMINTAANSA VENEMARKKINOILLA

Julkaistu: 26.08.2013 klo 09:00
Julkaisija: Oy Otto Brandt Ab

Otto Brandt konserniin kuuluva Bike World Oy laajentaa toimintaansa venemarkkinoilla, kun Bike World Oy ja Oy Telva Marine Ab yhdistävät liiketoimintansa 01.10.2013.Telva Marine jatkaa toimintaansa samalla markkinointinimellä.

Muutos on luonteva jatko liiketoiminnan kehitykselle. Bike Worldin Tampereen liike on myynyt veneitä vuoden 2013 kesäkuusta alkaen ja mönkijät ovat kuuluneet Telva Marinen valikoimaan jo vuoden ajan.

Liiketoimintojen yhdistämisen tuloksena syntyvä Suomen johtava moottoripyörä-, mönkijä- ja venetalo pystyy näin tarjoamaan asiakkailleen entistä laajemman valikoiman motorisoituja vapaa-ajantuotteita. Asiakkaille muutos tarjoaa laajoja mahdollisuuksia tuotteiden vaihtokauppaan. Kun veneitä voidaan vaihtaa moottoripyöriin, mönkijöihin, mopoihin – ja toisin päin, käy tuotteesta toiseen siirtyminen kätevästi.

Toimitusjohtajana jatkaa Bike Worldin nykyinen toimitusjohtaja Mika Kouki. "Telva Marinen liittyminen Bike World -ketjuun avaa meille paljon mahdollisuuksia. Pystymme tarjoamaan asiakkaillemme yhä laajempaa vapaa-ajan tuotteiden valikoimaa. Haastavasta markkinatilanteesta huolimatta tavoitteenamme on Bike Worldin liikevaihdon kasvattaminen 30 miljoonaan euroon kauden 2014 loppuun mennessä", toteaa Mika Kouki.

Mika Kouki

Bikeworld Oy

mika.kouki@bikeworld.fi

www.bikeworld.fi

www.otto-brandt.fi

Bike World Oy on laatumerkeistään (Honda, Polaris, KTM, Vespa, Victory, Delta, Nimbus, Paragon, Storebro, AMT, Silver, Faster, Sea Star, Terhi) tunnettu Suomen johtava moottoripyörien, mopojen, mönkijöiden ja veneiden vähittäiskauppa. Bike World palvelee Tuupakassa, Turussa, Tampereella ja Lauttasaaressa. http://www.bikeworld.fi

Otto Brandt –konserni on vuonna 1905 perustettu monialayhtymä. Konserni on perheyritys jo viidennessä sukupolvessa.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki