Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Astianpesukoneen uusi painepesualue antaa lialle kyytiä

Samsung Electronics Nordic

Astianpesukoneen uusi painepesualue antaa lialle kyytiä

Julkaistu: 07.03.2013 klo 10:00
Julkaisija: Samsung Electronics Nordic

Samsungin uusi, tason alle asennettava astianpesukone on saatavana valkoisena tai teräksen värisenä. Siinä on perusteellisen puhdistuksen takaava painepesualue, säädettävät hyllyt sekä tilaa jopa 14 hengen astiastolle.

Espoossa 7. maaliskuuta 2013 – Samsung tuo markkinoille uuden astianpesukonemallistonsa, joka on saatavissa sekä valkoisena että teräksen värisenä. Tason alle asennettavien uutuuskoneiden myötä Samsungin valikoima sisältää nyt ensi kertaa kaikki keittiössä tarvittavat kodinkoneet: jääkaapin ja pakastimen, lieden ja uunin sekä mikroaaltouunin, liesituulettimen ja astianpesukoneen.

Astianpesukone puhdistaa astiat, eikä siinä kaikki: se toimii suorastaan älykkäästi. Koneessa on painepesualue, jonka suutin suihkuttaa vettä todella korkealla paineella. Painepesun ansiosta kone säästää energiaa ja vettä. Tärkeintä on kuitenkin, että tiskit tulevat puhtaiksi. 150 millibaarin paineella suihkuava vesi antaa kyytiä pinttyneimmällekin lialle.

Astianpesukone on muunneltavissa käyttötarpeen mukaan. Sen ylintä hyllyä voi säätää niin, että isommatkin astiat mahtuvat koneeseen. Koneella voi pestä myös puolikkaita koneellisia käyttäen pelkästään ylä- tai alaosaa. Uudenlaisesta, Samsungin kehittämästä ruokailuvälinekorista voi ottaa kaikki puhtaat välineet yhdellä kertaa, eikä niitä tarvitse poimia yksitellen.

Katso video Samsungin uudesta astianpesukoneesta.

TEKNISET TIEDOT: Uuteen astianpesukonemallistoon kuuluu kuusi mallia, jotka tulevat markkinoille sekä valkoisina että teräksen värisinä. Tilaa on 13 tai 14 astiastolle, energialuokat A++ – A+++ ja äänenvoimakkuus enintään 43–45 desibeliä. Perusohjelma kuluttaa kymmenen litraa vettä, neljä litraa vähemmän kuin tavallinen astianpesukone. Koneet ovat jo kaupoissa. Niiden suositushinnat ovat 699–1249 €.

LISÄTIETOJA:

Kuluttajakysymykset: Samsungin asiakastuki, 030 6227 515

Raine Lindqvist, myyntipäällikkö, kodinkoneet, r.lindqvist@samsung.com, p. 040 707 8747

Eva Carrero, markkinointipäällikkö, e.carrero@samsung.com, p. 0400 807 750

Simo Arvo, OSG Viestintä, simo.arvo@osg.fi, p. 040 132 5682

Kuvapyynnöt: samsungpr@osg.fi

Lehdistötiedotteet ja kuva-arkisto verkossa: www.samsung.fi ja valitse uutiset.

Haluatko Samsungin lehdistötiedotteita tai kokeilla uusia tuotteita? Ilmoittaudu lähetyslistalle osoitteeseen samsungpr@osg.fi

Uutisia RSS-syötteinä: www.samsung.com/fi/aboutsamsung/rss/rssFeedList.do

Samsung Electronics Co Ltd, Korea, on johtava kuluttajaelektroniikan ja komponenttien valmistaja. Samsungin innovatiivisten tuotteiden portfolioon kuuluvat mm. televisiot, älypuhelimet, tietokoneet, tulostimet ja monitoimilaitteet, kodinkoneet, lääketieteelliset laitteet, puolijohteet ja LED-tuotteet. Yrityksellä on 227 000 työntekijää 75 maassa. Yhtiön yhteenlaskettu vuosittainen liikevaihto on yli 143 miljardia Yhdysvaltain dollaria. Samsungin tavoitteena on tarjota enemmän mahdollisuuksia ihmisille eri puolella maailmaa. Lisätietoja Samsungista: www.samsung.com/fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon