Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Anna miehelle isänpäivänä juuri hänelle sopiva Braun-parranajokone

Braun

Anna miehelle isänpäivänä juuri hänelle sopiva Braun-parranajokone

Julkaistu: 21.10.2015 klo 11:18
Julkaisija: Braun

Jokainen isä on erityinen ja ansaitsee näyttää hyvältä sekä tuntea olonsa hyväksi. Löydä sopiva Braunin partakone, jolla voit hemmotella häntä isänpäivänä.

Anna lahjaksi täydellinen parranajo Braun-parranajokoneella, joka on suunniteltu sopimaan juuri hänelle ja hänen iholleen. Olipa kyseessä hienostunut herrasmies, urheiluhullu, laitehifistelijä tai miesten mies, Braunin valikoimasta löytyy hänen tarpeisiinsa ja tyyliinsä sopiva laite. Jokainen laite takaa hyvän suorituskyvyn, designin, huipputeknologian ja luotettavan parranajon.

Uusinta teknologiaa

Täydellisestä parranajosta haaveilevien miesten ei tarvitse enää etsiä sopivaa vaihtoehtoa. Uusi Braun Series 9 -parranajokone on Braunin tehokkain ja hellävaraisin sähköinen parranajokone, joka poistaa enemmän karvoja yhdellä vedolla kuin mikään toinen parranajokone. Tämä sulavalinjainen laite tarjoaa maksimaalisen suorituskyvyn ja vähemmän vetoja tuntuen samalla miellyttävältä iholla. Ainutlaatuinen, neljästä leikkuuelementistä koostuva SyncroSonic™-ajopää antaa parhaan mahdollisen parranajokokemuksen. Braunin edistynyt ajopää poistaa kaikenlaiset ihokarvat niin nopeasti, ettei iho ehdi ärsyyntyä. Erinomaisen ja tehokkaan ajotuloksen tarjoavan Series 9 avulla ajaa hankalimmatkin ihoalueet vaivattomasti. Laitteen suositushinta on 399 euroa.

Trendikäs lahja laitehifistelijälle

Anna lahja, joka tuo huippuluokan teknologian kylpyhuoneeseen. Braun °CoolTec on varustettu Braunin uraauurtavalla Thermo-Electric-Cooling -teknologialla (TEC), jota on käytetty avaruusalusten ja satelliittien rakentamisessa. Braun °CoolTec -laitteen edistyksellinen jäähdytysominaisuus rauhoittaa kasvojen ihoa ja saa sen tuntumaan miellyttävältä ilman geelejä tai voiteita. Laite antaa virkistävän ajon ja auttaa pysymään raikkaana. °CoolTec on parranajokone, jossa upea suorituskyky yhdistyy mukavuuteen iholla. Braun ˚CoolTec tuo laitehifistelijän parranajorutiineihin huippuluokan tiedettä. Se muuttaa parranajon arkipäiväisestä askareesta miellyttäväksi ja virkistäväksi kokemukseksi. Laite nostaa hymyn edelläkävijän kasvoille. Laitteen suositushinta on alkaen 169 euroa.

Menevän miehen tärkeä kumppani

Uusi, Wet&Dry-ominaisuudella varustettu Braun WaterFlex on täydellinen lahja seikkailunhaluiselle miehelle. Kuten hän, tämä parranajokonekaan ei taivu kompromisseihin. Miehen elämäntyyli ei tunne rajoja, joten miksi hän asettaisi rajoja parranajokoneelleen? Märkä- ja kuiva-ajoon sopiva Braun WaterFlex on aina valmis laite, jota voi käyttää myös suihkussa. Se mahdollistaa parranajon, jossa yhdistyy suorituskyky, joustavuus ja mukavuus iholla. Kone soveltuu mainiosti parranajoon veden, geelin tai partavaahdon kanssa. WaterFlex-koneen 33 astetta kääntyvä pää takaa tarkan ajotuloksen leukalinjan alueella. Kolmoisajomenetelmä ja OptiBlade-teräverkko takaavat ihonmyötäisen ajon ja sileän lopputuloksen. Laitteen kädensija on varustettu kestävällä kalvolla, joka suojaa laitteen sisäosia vedeltä. Laitteen suositushinta on 139 euroa.

Uniikille ja särmikkäälle miehelle

Braun cruZer6 face on monipuolinen parranajokone uniikkeihin ja särmikkäisiin partatyyleihin. Säädettävän kamman avulla partakarvat voidaan leikata neljään eri pituuteen. Käännettävän trimmerin avulla voidaan muotoilla tarkkoja ääriviivoja. Tämän virtaviivaisen 3-in-1 -parranajokoneen avulla saadaan sileä ja siisti ajo tai tarkkaan muotoillut reunat. Tässä mallissa on Wet&Dry -toiminto, jolla parran voi ajaa jopa suihkun alla. Laitteen suositushinta on 109 euroa.

Kuvat ja testilaitteet:
Susanna Nipuli
Hill and Knowlton Strategies Finland
susanna.nipuli@hkstrategies.fi

Braun
Procter & Gamblen omistama Braun perustettiin Saksassa vuonna 1921. Braun kehittää ja valmistaa laajaa valikoimaa pienkodinkoneita, joissa yhdistyvät innovaatiot, luotettava laatu ja erottuva design. Tuotevalikoima ulottuu partakoneista kauneustuotteisiin. Braunin tuotteita on saatavilla maailmanlaajuisesti. Lisätietoja tuotteista, ajankohtaisia uutisia sekä enemmän tietoa Braunista saat osoitteesta www.braun.com.