Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Allergiaoireita voidaan ehkäistä ilman sivuvaikutuksia

Polar Pharma

Allergiaoireita voidaan ehkäistä ilman sivuvaikutuksia

Julkaistu: 02.04.2014 klo 10:45
Julkaisija: Polar Pharma

Kasviperäinen selluloosajauhe ehkäisee ilmassa olevien allergeenien, kuten siitepölyn, eläinten hilseen tai muiden pienhiukkasten pääsyä limakalvoille. Selluloosajauhe estää näin allergisten oireiden syntyä. Kasviperäisen selluloosajauheen vaikutus on osoitettu kliinisin tutkimuksin. Suomessa kasviperäinen selluloosajauhe on markkinoilla Nasaleze kauppanimellä. Nasaleze on CE merkitty terveydenhuollon laite.

Kenelle Nasaleze sopii?

Nasaleze on hienoa selluloosajauhetta, jolla ei ole vaikutusta elimistössä. Se täyttää korkeimmat puhtaus- ja turvallisuusvaatimukset. Nasaleze sopii kaikille, myös lapsille ja raskaana oleville. Nasaleze ei sisällä mitään lääkeainetta, eikä se aiheuta sivuvaikutuksia. Nasaleze:a ei tule käyttää yhdessä lääkeainetta sisältävän nenäsuihkeen kanssa, koska lääkkeen imeytyminen ja teho saattavat heikentyä.

Miten Nasaleze toimii?

Kun Nasaleze:a annostellaan nenän limakalvoilla, se muodostaa siellä nopeasti hajuttoman, mauttoman ja huomaamattoman tasaisen geelikalvon, johon ilmassa olevat pienhiukkaset tarttuvat. Tällöin allergeenit eivät pääse suoraan kosketuksiin limakalvon kanssa ja allergiaoireiden syntymistä voidaan ehkäistä tehokkaasti.

Polar Pharma Oy on suomalainen ravintolisien ja urheiluravinteiden markkinointiyritys. Polar Pharma Oy:n tuotteita ovat  Tonalin, Antiwir, Osteolis, Freestream Fruitflow, Renew Life-sarja, Omega Red ja AntiStress. Aktiiviliikkujille ja huippu-urheilijoille valikoimistamme löytyvät perinteinen urheilujuoma Hart-Sport ja erittäin laaja suomalainen Gutzy urheiluravinne-sarja.