Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Aikuisten ponchopyyhe – kylpytakkia kevyempi ja rennompi vaihtoehto, joka kiinnostaa myös kansainvälisesti

LuinSpa

Julkaistu: 19.09.2016 klo 07:20
Julkaisija: LuinSpa

Personalisoituja ja innovatiivisia pyyhe- ja kodin spa -tuotteita suunnitteleva LuinSpa on tuonut markkinoille tuotteen, joka laajentaa jälleen pyyhkeiden käyttömahdollisuuksia. Aikuisille tarkoitettu ponchopyyhe on nimensä mukaisesti hupullinen ja sivuilta neppareilla kiinnitettävä ponchomainen pyyhe, joka on suunniteltu rennoksi ja miellyttäväksi jokakodin käyttötuotteeksi. Vastaavaa tuotetta ei markkinoilta löydy ja tuote herättääkin kiinnostusta myös kansainvälisesti.

Inspiraatio lähti asiakaspalautteesta ja lasten ponchopyyhkeistä

Aikuisten kaksi ponchopyyhemallia, Casual ja Grande Ponchot, saivat alkunsa asiakaspalautteiden perusteella lasten ponchopyyhkeiden pohjalta. ”Meillä kaikki suunnittelu lähtee asiakkaidemme tarpeesta ja tuotteen käytännöllisyydestä. Lanseerasimme lapsille tarkoitetut ponchopyyhkeet markkinoille ensin ja eipä aikaakaan, kun alkoi satelemaan asiakaspalautetta, että missäs aikuisten mallit ovat. Lapset rakastavat ponchopyyhkeitä johtuen niiden käyttömukavuudesta ja pehmeydestä. Sitähän aikuisetkin haluavat suihkun ja saunan jälkeen; rentoutua ja viihtyä, laittaa hupun päähän ja uppoutua johonkin pehmeään ja lämpimään. Tältä pohjalta suunnittelimme ensin yhden koon aikuisten mallin, ja nyt syksyllä toimme vielä valikoimaan uuden entistä reilumman kokoisen Grande-mallin, sillä kysyntä oli sen verran suurta”, kertoo Mari Luodes, toinen LuinSpan perustajista ja suunnittelijoista.

Perinteinen kylpytakki sai kovan kilpailijan

Ponchopyyhettä käytetään kuten kylpytakkia; siinä voi kuivatella itsensä ja sen jälkeen viihtyä se yllä vaikka koko illan. Ponchopyyhe on kylpytakkia kevyempi ja rennompi vaihtoehto, se ei kiristä eikä purista ja se peittää. ”Asiakkaita kuunnellessa olemme huomanneet, että on niitä, jotka rakastavat kylpytakkeja ja niitä, jotka inhoavat, kun kylpytakin narut pitää solmia ja olo ei sitten ole mukava. Ponchopyyhe on niille, jotka eivät halua mitään kiristävää ylleen suihkun jälkeen, mutta tykkäävät nauttia suihkun jälkeisestä fiiliksestä froteeta yllään. Odotamme tältä tuotteelta paljon myös kansainvälisesti, sillä oman tutkimuksemme mukaan vastaavaa tuotetta ei markkinoilla ole ja syksyn kansainvälisillä messuilla mielenkiinto Casual ja Grande Ponchoja kohtaan on yllättänyt todella positiivisesti”, kertoo Luodes.

Lisätietoja antaa:

Mari Luodes

mari.luodes@luinspa.fi

LuinSpa on uusi suomalainen inspiroiva ja hemmotteleva laatumerkki, joka keskittyy tuomaan spa-tunnelmaa jokaiseen kotiin. LuinSpa tarjoaa tyylikkäitä, laadukkaita ja innovatiivisia kylpyhuonetekstiilejä sekä sisustustuotteita naisille, miehille ja lapsille  jokaiselle ja jokaiseen kotiin.

www.luinspa.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon