Etusivu » Tiedotteet » Lifestyle » Acne Studios kevät/kesä 2016 -malliston rock-/tekno-henkiset hiustyylit syntyivät Wella Professionals EIMI -muotoilutuotteilla

Wella Professionals

Julkaistu: 06.10.2015 klo 13:59
Julkaisija: Wella Professionals

Pariisin muotiviikon kulisseissa yhdessä Wella Professionalsin globaalin luovan johtajan Eugene Souleimanin kanssa

Acne Studios kevät/kesä 2016 -mallisto haki voimakkaasti vaikutteita musiikista ja sen eri alatyyleistä sekä pop-taiteen värimaailmasta. Mallistoa täydentänyt hiustyyli oli myös inspiroitunut rock- ja tekno-maailmasta. Eugene Souleimanin luoma näyttävä ja monikerroksinen hiustyyli haki vaikutteita rock-kulttuurista, otsatukka puolestaan toi kampaukseen ripauksen scifi-henkeä.

”Kokoelma on saanut inspiraationsa musiikista, joten hiustyylissä on paljon rock-vaikutteita, muun muassa Motörhead-yhtyeen Lemmy Kilmisteriltä. Mallit tuovat lavalle todellista karismaa ja selkeä ajatuksemme välittyy siten yleisölle heti ensimmäisten sekuntien aikana tyttöjen astuessa lavalle”, kertoo Wella Professionalsin globaali luova johtaja Eugene Souleiman.

“Hiustyyli on hyvin suoraviivainen. Leikkasimme erittäin pyöristetyn, tekno-henkisen otsatukan, jonka kontrastina toimivat huolittelemattoman tuntuiset rock-henkiset hiusten latvat”, Souleiman jatkaa.

Näin luot Acne Studios kevät/kesä 2016 -malliston hiustyylin:

1. Aloita kampauksen teko keräämällä päällimmäiset hiukset tiukalle poninhännälle päälaelle. Käytä EIMI Absolute Set -hiuskiinnettä sekä muotoiluun että viimeistelyyn, jotta lopputuloksesta tulee todella käsitellyn ja sileän näköinen. (Vastaava tuote Pohjoismaissa EIMI Super Set).

2. Kiinnitä otsatukka ponnariin ja lisää siihen ylimääräistä rakennetta ja rosoisuutta EIMI Texture Touch -mattavahalla.

3. Suihkuta hiusten latvoihin ensin EIMI Ocean Spritz -suolasuihketta ja sitten EIMI Dry Me -kuivashampoota, joiden on tarkoitus saada hiusten latvat näyttämään käsittelemättömiltä ja kuivilta.

EIMI on hiusmuotoilun uusi avainsana. EIMIn ansiosta voit olla oma itsesi ja tulkita maailman viimeisimpiä trendejä omalla tavallasi. EIMI Root Shoot -tyvivaahdon lanseerauksen myötä EIMI-muotoilutuotesarjaan kuuluu nyt 25 tuotetta. EIMI on yksilöllisyyden juhlaa, mikä tekee vaikuttavasta kevät/kesä 2016 -muotiviikosta ihanteellisen tilaisuuden tälle uutuusbrändille.

Kaikkien EIMI-tuotteiden suositushinta on 21,90 euroa. EIMI-hiustenmuotoilusarja on saatavilla kaikissa Wella-kampaamoissa. Uutuustuote EIMI Root Shoot on myynnissä syyskuusta 2015 lähtien. Kysy lisätietoja kampaajaltasi tai käy osoitteessa www.wella.com/speakEIMI.

Tuotteet:

• EIMI Ocean Spritz -suolasuihke (150 ml)
  • EIMI Dry Me -kuivashampoo (180 ml)
  • EIMI Texture Touch -mattavaha (75 ml)
  • EIMI Super Set -hiuskiinne (300 ml)

Päästylisti: Eugene Souleiman, Wella Professionalsin globaali luova johtaja (Care & Styling)

Saat kaiken ajankohtaisen tiedon myös Wella Professionalsin sosiaalisen median kanavista:
Twitter: @WellaPro
Instagram: WellaHair
Facebook: https://www.facebook.com/WellaProfessionals
Youtube: https://www.youtube.com/WellaProfessionals

Kuvat näytöksestä saat ladattua näistä linkeistä: