Etusivu » Tiedotteet » Lemmikit » Kotimaiset lemmikkialan yrittäjät tiivistävät yhteistyötään

Tuhatjalka Pieneläinklinikat

Kotimaiset lemmikkialan yrittäjät tiivistävät yhteistyötään

Julkaistu: 18.02.2016 klo 08:45
Julkaisija: Tuhatjalka Pieneläinklinikat

Faunatar ja Pieneläinklinikka Tuhatjalka -ketjut ovat solmineet yhteistyösopimuksen, jonka tarkoituksena on lemmikkien hyvinvoinnin edistäminen sekä entistä monipuolisempi ja parempi palvelutarjonta asiakkaille.

Kotimaisen Faunatar-ketjun historia ulottuu vuoteen 1980. Ketjun peruspilareina ovat korkea ammattitaito ja eläinten oikea kohtelu. Faunattaren yrittäjät ja työntekijät omaavat laajan kokemuksen lemmikeistä ja niille parhaiten sopivista tuotteista – tältä pohjalta tuotevalikoima on korkealuokkainen ja luotettava. Faunatar-ketjussa on kolmisenkymmentä myymälää sekä verkkokauppa. Myymälöissä on lemmikkituotteiden lisäksi monipuolisesti jyrsijöitä, terraarioeläimiä ja makeanveden akvaariokaloja.

Tuhatjalka pieneläinklinikat ovat aktiivisesti kehittäneet toimintaansa ja palvelujaan seitsemän toimintavuotensa ajan. Tuhatjalka tarjoaa laajan valikoiman laadukkaita eläinlääkäripalveluja seitsemällä nykyaikaisesti varustetulla klinikalla. Turussa, Jyväskylässä, Tampereella ja Kuopiossa klinikat päivystävät ympärivuorokauden vuoden jokaisena päivänä. Tuhatjalka pieneläinklinikkaketju on 100% kotimaisessa omistuksessa.

Tuhatjalka pieneläinklinikka ja Faunatar -ketjut työllistävät yhteensä yli 200 lemmikkieläinalan ammattilaista !

Faunatar-ketju, toimitusjohtaja Johanna Valo, p. 0400-512 762, johanna.valo@faunatar.fi, www.faunatar.fi

Tuhatjalka pieneläinklinikat, Verkavet Oy toimitusjohtaja Heli Kivimäki-Manner p. 050-427 0611   heli.kivimaki-manner@tuhatjalka.fi, www.tuhatjalka.fi

Tuhatjalka pieneläinklinikkaketju on 100% kotimaisessa omistuksessa. Tarjoamme laajan valikoiman eläinlääkäripalveluja seitsemällä paikkakunnalla, neljä klinikoistamme päivystää 24/7 ympäri vuoden.