Etusivu » Tiedotteet » Laki » Safetum Oy ja Oulun Koivula Oy sopimukseen kiinteistöturvallisuuden Pelastusvalvoja – palveluista.

Safetum Oy

Julkaistu: 24.09.2014 klo 14:37
Julkaisija: Safetum Oy

Oulun Koivula Oy:n kiinteistöjen pelastussuunnitelmat siirtyvät Safetumin Pelastusvalvoja.fi - verkkopalveluun. Pelastusvalvoja.fi on sähköinen työkalu kiinteistöturvallisuuden kokonaisvaltaiseen hallintaan. Safetum Oy  huolehtii jatkossa kiinteistöjen pelastussuunnitelmien päivitykset, -ylläpidon ja pelastustarkastukset. Lisäksi Safetumin pelastusvalvojat huolehtivat henkilökunnan  turvallisuus-, poistumis- ja alkusammutuskoulutuksista.

Safetum Oy on turvallisuusalan asiantuntijapalveluita tarjoava yritys. Toiminta painottuu turvallisuus- ja pelastussuunnitteluun, turvallisuusviestintään, kiinteistöjen pelastusvalmiuden ja varautumisen ylläpitoon, ihmisten pelastustietouden- ja osaamisen kehittämiseen sekä palo- ja poistumisturvallisuusselvitysten laadintaan. Yrityksen kiinteät toimipisteet sijaitsevat Helsingissä ja Oulussa.

Yrityksen palveluille on myönnetty oikeus käyttää avainlippu-merkkiä, joka viestii kotimaiseen tarpeeseen suunnitelluista, vastuullisesti ja turvallisesti tuotetuista palveluista. Yritys huolehtii myös vastuullisesti tilaajavastuulain mukaisista velvoitteista. Tästä osoituksena on Luotettava Kumppani - logon käyttöoikeus.

www.safetum.fi

www.turvallinenkiinteisto.fi

Oulun Koivula Oy on yleishyödyllinen osakeyhtiö, joka tuottaa kehitysvammaisille asiakkailleen turvallisia ja laadukkaita asumis- ja päivätoimintapalveluja kodikkaassa ja viihtyisässä ympäristössä Oulun Hietasaaressa.

www.oulunkoivula.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon