Etusivu » Tiedotteet » Laki » Oikeudenkäyntikoulutus toimittajille maanantaina 12.1.2015 klo 9-13

Suomen Asianajajaliitto

Oikeudenkäyntikoulutus toimittajille maanantaina 12.1.2015 klo 9-13

Kutsu.
Julkaistu: 03.12.2014 klo 13:35
Julkaisija: Suomen Asianajajaliitto

Suomen Asianajajaliiton toimisto, Simonkatu 12 B, 2. krs, Helsinki

Seuraatko oikeudenkäyntejä? Haluaisitko tuntea prosessin paremmin?
Koulutuksessa tarjotaan rikosprosessin lyhyt oppimäärä helposti omaksuttavassa muodossa. Miten rikosprosessi etenee? Keitä prosessin osapuolet ovat? Mitä osapuolet voivat kertoa missäkin vaiheessa? Mitkä ovat syyttäjän, tuomarin ja asianajajan roolit?

Koulutus on maksuton ja tarjoamme sen yhteydessä kevyen lounaan. Käytännön järjestelyiden vuoksi toivomme sitovia ilmoittautumisia.
Ilmoittautumisen yhteydessä voit myös vinkata, mistä haluaisit erityisesti kuulla.

Ilmoittautumiset: viestinta@asianajajaliitto.fi
Koska koulutus on herättänyt jo nyt paljon mielenkiintoa, varmista paikkasi nopeasti.

Lisätietoa: Kehitys- ja viestintäpäällikkö Janne Laukkanen, p. 040 588 1925, janne.laukkanen@asianajajaliitto.fi

Muista myös nämä!
Tietoisku pikaoikeudenkäynneistä ja syyteneuvotteluista 10.12. klo 9 Asianajajaliitossa.
Tiedätkö mitä vuoden alussa voimaan tuleva syyteneuvottelujärjestelmä tuo tullessaan? Mitä ovat suomalaiset pikaoikeudenkäynnit? Syyteneuvottelujärjestelmästä tiedottaa samana päivänä myös Valtakunnansyyttäjänvirasto, joten aihe on erittäin ajankohtainen. Ilmoittaudu: viestinta@asianajajaliitto.fi. Lisätiedot: http://bit.ly/1yjDow3

Asianajajapäivät 16.1.2015 Kalastajatorpalla Helsingissä. Tiedotustilaisuus ja toimittajalounas klo 12.15. Osallistu tiedotustilaisuuteen ja tule seuraamaan päivän koulutustarjontaa. Ennätyssuosittu tapahtuma on jo loppuunmyyty, mutta median edustajat mahtuvat mukaan ilmoittautumalla: viestinta@asianajajaliitto.fi. Lisätiedot: www.asianajajaliitto.fi/asianajajapaivat

Suomen Asianajajaliiton lakisääteisenä tehtävänä on säännellä ja valvoa asianajotoimintaa. Asianajajaliitto edistää asianajopalveluiden laatua, kouluttaa ja tukee asianajajia sekä osallistuu aktiivisesti lainsäädännön kehittämiseen. Asianajajaliitto on lailla perustettu julkisoikeudellinen yhteisö, jolla on lakisääteisiä tehtäviä. Asianajajaliitto ei ole rekisteröity yhdistys, ammattiliitto tai yrittäjäjärjestö. Vain Asianajajaliittoon kuuluva lakimies saa käyttää nimikettä asianajaja. Asianajajia on Suomessa 2 000.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki