Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Viikolla 41 Sinikka Piipolta uusi ravinto-opas MIELEN RUOKAA

Minerva Kustannus Oy

Viikolla 41 Sinikka Piipolta uusi ravinto-opas MIELEN RUOKAA

Julkaistu: 24.09.2014 klo 11:34
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Sinikka Piipon teos Mielen ruokaa - Ravinnon vaikutus muistiin, jaksamiseen ja henkiseen tasapainoon kertoo, miten ruoka ja sen eri ainesosat vaikuttavat mieleemme. Se selvittää, miten aivot, hermosto ja muisti toimivat ja millaisia ruoka-aineita ja lisäravinteita tarvitsemme ylläpitääksemme ja parantaaksemme muistiamme ja kognitiivisia kykyjämme.

Kasvit ja ravinto vaikuttavat terveyteemme kokonaisvaltaisesti. Oikealla ravinnolla voi myös helpottaa stressiä, ahdistusta, masennusta, uupumusta ja unettomuutta. Teos esittelee suuren määrän mieleen positiivisesti vaikuttavia marjoja, yrttejä, mausteita ja monia muita ruoka-aineita.

Kirja on korvaamaton käytännön opas kaikille, jotka haluavat parantaa elämänlaatuaan ja henkistä jaksamistaan.

FT Sinikka Piippo on Helsingin yliopiston kasvitieteen professori. Hän on kirjoittanut noin 260 tieteellistä ja populaaria artikkelia ja julkaisua. Aikaisempaa tuotantoa ovat mm. Suomalaiset marjat, Elinvoimaa mausteista sekä Puhdasta ravintoa.

Lue lisää: Mielen ruokaa

Sinikka Piippo: Mielen ruokaa - Ravinnon vaikutus muistiin, jaksamiseen ja henkiseen tasapainoon

ISBN/EAN 978-952-312-025-9
Luokka 59.34
284 s.
Ilmestyy viikolla 41/2014

lisätiedot, arvostelukappaleet ja kansikuvat:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi
Jorma Mahlanen | 044-5678072 | jorma.mahlanen@minervakustannus.fi

Minerva Kustannus Oy julkaisi ensimmäisen kirjansa vuonna 1991. Vuosien mittaan olemme kasvaneet valtakunnalliseksi yleiskustantajaksi. Painotamme kustannusohjelmassamme tietokirjallisuutta, mutta julkaisemme myös tasokasta kotimaista ja suomennettua kaunokirjallisuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki