Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Uutuuskirja puolustaa: seksi kuuluu kaikille!

Into Kustannus

Uutuuskirja puolustaa: seksi kuuluu kaikille!

Julkaistu: 19.04.2016 klo 12:55
Julkaisija: Into Kustannus

Onko avioero ainoa vaihtoehto silloin, kun seksi hiipuu? Kuinka monta kumppania ihmisellä saa olla? Onko seksi oikeasti antoisaa vain osana rakkaussuhdetta? Kuuluuko nauru seksiin? Voiko salarakas olla elämän tärkein ihminen?

Salla Nazarenkon toimittamassa Ihanassa kiihkossa (Into Kustannus) puhutaan seksistä sen oikealla nimellä. Siitä, miksi seksuaalisuuttaan ei pidä haudata. Siitä, miksi seksi kaataa valtakuntia ja hajottaa perheitä. Kirjassa käyttäydytään ihanan sopimattomasti ja puhutaan siitä, mitä seksi ihmiselle antaa. Kirja on ylistyslaulu seksille ja muistutus siitä, että tutkimusten mukaan suomalaiset harrastavat vuosi vuodelta vähemmän seksiä. Se on väärin, väittää Ihana kiihko, ja kutsuu kansaa rakastelemaan enemmän.

”Tämä kirja puolustaa sallivaa suhtautumista seksiin: Mustasukkaisuus tappaa suhteesta ja seksistä ilon ja aistillisuuden. Pettäminen on aivan väärä termi varsinkaan sellaisessa parisuhteessa, jossa halut eivät kohtaa”, Salla Nazarenko huomauttaa.

Ihanassa kiihkossa äänen saavat monet tunnetut suomalaiset. Jörn Donner puhuu haastattelussa seksin merkityksestä omassa elämässään. Lisäksi Rosa Meriläinen kertoo miksi ja miten hän masturboi. Psykiatri ja biologisen psykiatrian asiantuntija Matti Huttunen kirjoittaa kirjasta Ethical slut – voiko elämä monen rakastajan kanssa aidosti toimia?

“Autiolle saarelle ottaisin mieluummin mukaan hyvän vibraattorin ja aurinkorasvaa kuin random-miehen.” – Rosa Meriläinen

"Jos kysytään, millaisen naisen mukaan itse sitten lähden, voi sanoa, että perustyyppiä ei ole olemassa. Tyhmän mukaan en lähde." – Jörn Donner

Salla Nazarenko: Ihana kiihko

ISBN: 978-952-264-532-6, Into-tieto, 4/2016, 210 s

Lisätiedot: Salla Nazarenko (p. 040 523 4767)

Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi

Into julkaisee tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä.

intokustannus.fi | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus | instagram.com/intokustannus