Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Uusi veijariromaani Rintaperillinen, kirjoittanut Aleksi Aalto, nyt julkaistu

Paasilinna

Uusi veijariromaani Rintaperillinen, kirjoittanut Aleksi Aalto, nyt julkaistu

Julkaistu: 08.10.2014 klo 09:00
Julkaisija: Paasilinna

Tiedote medialle

8.10.2014

”Itsensä periminen on paras keino jättää perintö osaaviin käsiin.”

Uusi veijariromaani Rintaperillinen, kirjoittanut Aleksi Aalto, nyt julkaistu

Veli Rahikainen on luonut kovalla työllä itselleen mittavan omaisuuden mutta epäilee, ettei perillisistä ole hänen työnsä jatkajiksi. Rakkaassa vaimovainajassa oli paljon hyvää, mutta lasten osalta kasvatus ei onnistunut. Toimeen tarttuvana miehenä Veli ei jätä perimistä sattuman varaan. Eihän siihen tarvita kuin ripaus geeniteknologiaa ja terveen tuntuinen nuori nainen.

”Sitä en tiedä mitä Sinä tästä ajattelet, mut­ta minä hoidan asian niin, että kaikki sujuu jatkossa kuin itse ne tekisin” miettii Veli Rahikainen seisoessaan koleana syyssunnun­taina vaimonsa haudalla.

* * * *

Aleksi Aalto on 37 vuotias hämeenlinnalainen taksiautoilija, kahden lapsen isä.

Aleksi Aalto on aina halunnut kirjailijaksi, jo teini-ikäisestä lähtien, jolloin hän kirjoitti päiväkirjaa.

20 vuotta sitten ei ollut sosiaalista mediaa, ainoastaan “fyysinen media”, jossa sähköä riitti siinäkin.

Hän on tervetullut lisä lihottamaan laihtuvaa veijarikirjailijoidemme kaartia ja perinnettä. Aalto on aiemmin kirjoittanut nimimerkillä pakinoita eri lehtiin,  mutta Rintaperillinen on hänen ensimmäinen ro­maaninsa.

Lehdistökappalepyynnöt:

tiedottaja Jorma Akkanen / jorma.akkanen@paasilinna.fi / 050 567 1888

Kustannusosakeyhtiö Paasilinna   •   Korkeavuorenkatu 35, 1. krs.  00130 Helsinki  •   puh. 040 418 5409   •   www.paasilinna.fi