Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Uusi Peter James -dekkari KUOLEMA LEIKKII TULELLA

Minerva Kustannus Oy

Uusi Peter James -dekkari KUOLEMA LEIKKII TULELLA

Julkaistu: 04.02.2015 klo 10:15
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Maailmanmenestysdekkaristi Peter Jamesin uusin Roy Grace -romaani ilmestyy suomeksi viikolla 8.

”29-vuotias sinkkunainen, punatukkainen ja hehkuva, tuhkaksi palaneen rakkauselämän raunioilla. Etsii uutta liekkiä syttyäkseen uudelleen. Hauskanpitoa, ystävyyttä ja – kuka tietää – ehkä jotain enemmänkin? ”

Red Westwood tapaa nettipalvelun kautta komean, hurmaavan ja rikkaan Bryce Laurentin ja ihastuu tähän välittömästi. Mutta heidän rakkaustarinansa edetessä Laurentin pimeä puoli ja synkkä menneisyys alkaa paljastua. Kaikki mitä mies on itsestään kertonut, osoittautuu valheeksi. Alun kiihkeä hurma vaihtuu vähitellen kauhuksi.

Poliisin suojeluksessa Red saa lopulta Laurentin ajetuksi ulos asunnostaan ja elämästään. Mutta todellinen painajainen on vasta alkamassa. Laurentille Red on pakkomielle. Hän on päättänyt, että ellei hän itse voi naista saada, hän pitää huolen, ettei tätä saa kukaan muukaan. Vaikka se sitten merkitsisi sitä, että hänen on tuhottava kaikki, mitä Red rakastaa – ja lopulta myös Red itse.

Kuolema leikkii tulella on rikosylikomisario Roy Gracesta kertovan kirjasarjan kymmenes osa.

Peter James: Kuolema leikkii tulella

ISBN/EAN 978-952-312-098-3
Luokka 84.2
Suomennos Maikki Soro
450 s.
Ilmestyy viikolla 8/2015

Peter James on kirjailija, käsikirjoittaja, tuottaja ja yksi Ison-Britannian suosituimmista dekkaristeista. Hänen teoksensa ovat olleet jatkuvasti Britannian bestseller-listojen kärjessä, ja niitä on käännetty jo 36 kielelle. Hänen huippusuositun Roy Grace -sarjansa kirjoja on myyty yli 15 miljoonaa kappaletta. Englannin suurin kaupallinen tv-kanava ITV on tuottamassa Roy Grace -kirjoista tv-elokuvien sarjaa.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi