Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Uusi odotettu Peter James -dekkari julkaistaan 23.9.2014

Minerva Kustannus Oy

Uusi odotettu Peter James -dekkari julkaistaan 23.9.2014

Julkaistu: 10.09.2014 klo 09:53
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Britannian bestsellerdekkaristi Peter James on paikalla, kun rikosylikomisario Roy Gracesta kertovan kirjasarjan yhdeksäs osa julkaistaan tiistaina 23.9. klo 13 Yrittäjänaisten talolla, Uudenmaankatu 23 A, Helsinki

Peter James: Kuoleman kello käy

Syrjäisessä brightonilaisessa kartanossa tapahtuu törkeä ryöstö, jonka seurauksena rikoksen pahoinpidelty uhri, 98-vuotias Aileen McWhirter kuolee, ja miljoonien arvosta antiikkia ja taidetta katoaa tietymättömiin.
Ryöstetyn omaisuuden joukossa on yksi mittaamattoman arvokas esine, jonka vuoksi Aileenin perhe on valmis ottamaan lain omiin käsiinsä ja tekemään mitä hyvänsä sen saamiseksi takaisin.
Kadonneen perhekalleuden takana on tarina, joka ulottuu aina vuoteen 1922 ja New Yorkin mafiasotiin.
Laittoman antiikkibisneksen sokkeloissa rikosylikomisario Roy Grace käy taistoa hupenevaa aikaa vastaan seuratessaan tappajan verisiä jälkiä. Tappajan, jota ajaa yhden miehen pohjaton ahneus ja toisen silmitön raivo.

Lue lisää: Kuoleman kello käy

Peter James on kirjailija, käsikirjoittaja, tuottaja ja yksi Ison-Britannian suosituimmista dekkaristeista. Hänen teoksensa ovat olleet jatkuvasti Britannian bestseller-listojen kärjessä, ja niitä on käännetty jo 36 kielelle. Hänen huippusuositun Roy Grace -sarjansa kirjoja on myyty yli 14 miljoonaa kappaletta.

Peter James: Kuoleman kello käy

ISBN/EAN 978-952-312-014-3

Luokka 84.2

Suomennos Maikki Soro

Sidottu, suojapaperi, 460 s.

Ilmestyy viikolla 39

lisätiedot, arvostelukappaleet ja kansikuvat:

Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi

Jorma Mahlanen | 044-5678072 | jorma.mahlanen@minervakustannus.fi

Minerva Kustannus Oy julkaisi ensimmäisen kirjansa vuonna 1991. Vuosien mittaan olemme kasvaneet valtakunnalliseksi yleiskustantajaksi. Painotamme kustannusohjelmassamme tietokirjallisuutta, mutta julkaisemme myös tasokasta kotimaista ja suomennettua kaunokirjallisuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki