Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Urheilijahenkilökuva Neymarista ilmestyy viikolla 39

Minerva Kustannus Oy

Urheilijahenkilökuva Neymarista ilmestyy viikolla 39

Julkaistu: 14.09.2016 klo 11:06
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Luca Caioli:
Ilmiömäinen Neymar

Henkilökuva yhdestä tämän hetken kirkkaimmista jalkapallotähdistä, Neymar da Silva Santos Júniorista, josta on uumoiltu “seuraavaa Peléä”.

Neymarin kyvyt huomattiin jo juniorivuosina, ja hän debytoi brasilialaisen Santosin edustusjoukkueessa 17-vuotiaana. Pian Neymarin perässä olivat myös eurooppalaiset seurat. Keväällä 2013 hän siirtyi FC Barcelonan riveihin huikeasta 90 miljoonan euron siirtosummasta.

Neymarista on sanottu, että hänessä yhdistyvät brasilialainen luovuus ja Barcelonan nopeisiin syöttöihin perustuva pelitapa. Aina kun hän saa pallon, alkaa tapahtua.

Teos kartoittaa Neymarin elämän ja uran vaiheet pintaa syvemmältä, sillä Luca Caioli on haastatellut kirjaansa varten suuren joukon Neymarin sisäpiirin henkilöitä, perhettä, ystäviä, valmentajia, neuvonantajia ja joukkuetovereita.

Ilmiömäinen Neymar

ISBN/EAN  978-952-312-356-4
Luokka 99.1
Suomennos Jere Saarainen
135 x 210 mm
Sidottu, kuvaliite
304 s.
Ilmestyy viikolla 39/2016

Luca Caioli on tunnettu italialainen urheilutoimittaja, joka toimii SKY Italia -televisiokanavan sekä Il Corriere della Sera -lehden kirjeenvaihtajana Espanjassa. Aiemmin Caioli on kirjoittanut henkilökuvat Fernando Torresista, Ronaldinhosta, Zinedine Zidanesta, Lionel Messistä, Ronaldosta sekä Neymarista.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi