Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » SYKSYSTÄ JOULUUN - Joka kodin opas juhlakauden valmisteluihin ilmestyy viikolla 34

Minerva Kustannus Oy

Julkaistu: 10.08.2016 klo 10:03
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Tiia Koskimies:
SYKSYSTÄ JOULUUN
Joka kodin opas juhlakauden valmisteluihin

Joulun odotus alkaa jo syksyllä. Kaamosaikaan on mukava puuhastella sisätiloissa ja rakentaa vuoden suurinta juhlaa pikkuhiljaa yksityiskohta kerrallaan.

Pakastimeen voi säilöä jo parhaan satokauden aikaan monenlaista herkkua joulukiireitä helpottamaan. Joulukoristeita ja lahjoja voi askarrella valmiiksi ja nauttia kynttilänvalosta ja pihavalojen tunnelmasta.

Kirjasta löytyvät kaikki suomalaisen joulun tärkeimmät asiat, parhaista ruokaohjeista kodin tunnelmalliseen koristeluun sekä lahjaideoihin.

Juhlapöytään on suunniteltu herkkuja niin kaikkein perinteisimpiä ruokia, kuin uusia ohjeita kaipaaville. Kinkku on kunkku, mutta ideoita on myös kala- ja kasvispainotteiseen tarjoiluun sekä Betlehemin hengessä itämainen menu niille, jotka haluavat jotain ihan uutta joulupöytään. Ruokaohjeet sopivat koko adventtiajan juhlapyhien pöydissä tarjottavaksi.

SYKSYSTÄ JOULUUN
Joka kodin opas juhlakauden valmisteluihin

ISBN/EAN 978-952-312-353-3
Luokka 30.81
195 x 220 mm
sidottu, nelivärinen
191 s.
Ilmestyy viikolla 34/2016

Tiia Koskimies on helsinkiläinen vapaa toimittaja, joka on toiminut mm. tv-käsikirjoittajana ja ohjaajana MTV3:n ruokaohjelmasarjassa Bon Appétit. Nykyään hän toimittaa, tuottaa, kuvaa ja kirjoittaa keittokirjoja sekä kirjoittaa Umami.fi-ruokablogia. Häneltä on aiemmin ilmestynyt useita ruokakirjoja, mm. Suomalainen smoothiekirja ja Suomalainen puurokirja.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi