Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Suuren suosion saanut Tölkkidesign -kirja sai kaivatun jatko-osan. Tölkkidesign 2 –kirja (Seija Saarinen, toim.) on askartelijan aarreaitta

Paasilinna

Julkaistu: 17.02.2015 klo 12:20
Julkaisija: Paasilinna

Lehdistötiedote Laskiaistiistaina 17.2.2015

Suuren suosion saanut Tölkkidesign -kirja sai kaivatun jatko-osan.

Tölkkidesign 2 –kirja (Seija Saarinen, toim.) on askartelijan aarreaitta

”Tölkin nipsuista askartelu on oma hulluuden lajinsa

Nipsuhulluuden ytimeen pureutuu myös uusi kirja, Tölkkidesign 2. Pari vuotta sitten julkaistu Tölkkidesign -kirja osoittautui niin suosituksi, että nyt sitä tavaraa tulee lisää. Luo roskasta kekseliästä kauneutta. “      –Reija Ypyä, ET-lehti

”Uskomatonta! Kaiken tämän voit tehdä nipsuista

Juomatölkkien avausrenkaista eli nipsuista tehdään nyt laukkujen lisäksi myös muun muassa bilemekko, hiuspanta ja korsettiranneke.

Seija Saarisen Tölkkidesign -teos oli suuri menestys askartelukirjamarkkinoilla. Kirja esitteli runsaasti erilaisia tapoja hyödyntää juomatölkkien avausrenkaita, klipsuja eli nipsuja.

Saarinen on myös tehnyt suositun Kahvipussin uusi ulottuvuus -teoksen.

Nipsutöiden tekijöiden iloksi Saarinen on nyt toimittanut uuden teoksen, Tölkkidesign 2:n (Paasilinna).” –Heljä Salonen, ILTALEHTI

Juomatölkkien avausrenkaiden innoittaman Tölkkidesign -askartelukirjan suosio oli suuri ja asiaan vihkiytyneiden käsityön ystävien määrä vain kasvaa. Tölkkidesign 2 -teoksessa on kymmeniä ja kymmeniä uusia, mainioita ohjeita. Nipsut tai klipsut, millä nimellä nyt haluaakaan noita lenksuja kutsua, tuntuvat olevan ehtymätön innoituksen lähde. Lisäksi juomatölkit kelpaavat palautukseen ilman nipsua.

Seija Saarisen kokoama harrastelijakäsityöläisten ryhmä yllättää jälleen. Laukkujen lisäksi nipsut taipuvat taas ihaniksi koruiksi, kodin koriste- ja käyttöesineiksi ja jopa vaatteiksi! Kun perustekniikan on oppinut, rajana on vain taivas  –  ja mielikuvitus. Nipsutyöt ovat kauniita, tyylikkäitä, aistikkaita, seksikkäitä, cooleja ja eksoottisia. Erilaisin helmin, nyörein ja ketjuin juomatölkkien nipsuista syntyy aivan mitä vain!

”Nipsuista voi tehdä mitä tahansa”, Seija Saarinen toteaa. ”Tästä kirjasta saatte perusteet luovalle osaamisellenne, kaikki muu on lopulta kiinni teidän omista käsistänne. Eli ei muuta kuin nipsuilemaan!”

TEKIJÄT Anu Lahti, Arja Aalto-Viittala, Leena Leppänen, Seija Saarinen (toim.)

KUVAT Anu Lahti, Arja Aalto-Viittala, Leena Leppänen

Lisätiedot, haastattelu- ja arvostelukappalepyynnöt tiedottajalta:

tiedottaja Jorma Akkanen / jorma.akkanen@paasilinna.fi / 050 567 1888

Lataa kirjan kansikuva: http://paasilinna.fi/wp-content/uploads/2015/01/T%C3%B6lkkidesign2-kansi-iso-resol..jpg

Kustannusosakeyhtiö Paasilinna   •   Korkeavuorenkatu 35, 1. krs.  00130 Helsinki  •   puh. 040 418 5409   •   www.paasilinna.fi