Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Suomesta Espanjaan kävelleen yrittäjän esikoisromaani on julkaistu

Basam Books

Suomesta Espanjaan kävelleen yrittäjän esikoisromaani on julkaistu

Julkaistu: 02.10.2015 klo 10:00
Julkaisija: Basam Books

Basam Books on julkaissut Suomesta Espanjaan kävelleen yrittäjän Mirja Karnan (34) esikoisromaanin Neljä valkoista koiraa Santiagon tiellä. Kirjan tarinassa sekoittuvat vaelluksen arki, mutkikkaat ihmissuhteet ja mystiikka.

Kirjan päähenkilö Julia Bickwilke tapaa Valamon luostarissa komean munkin, joka tulee siunaamaan hänet Santiagon tien pyhiinvaellukselle Etelä-Ranskaan. Julia jatkaa vaellusta Sofin, Tomin, Herra Harrisonin ja Lilyn kanssa, jaetsii tienviittoja omalle elämälleen. Löytyykö onni uusista ystävistä ja henkisestä kasvusta – vai munkista, joka ilmestyy Julian elämään kuin taivaan lahja?Matkalla Julia sukeltaa myös toisiin todellisuuksiin, joita ei oikeastaan ole olemassavaikka ne tuntuvatkin oudon tutuilta, kuten munkin kuiskaama nimiSerafiina.

Kymmenen vuotta sitten Mirja Karna näki unen kirjasta, joka auttaisi häntä onnellisemmaksi. Kirjan nimi oli ”Neljä valkoista koiraa”. Karna koetti turhaan löytää kirjaa, sillä sitä ei ollut olemassa. Sittemmin hän on kävellyt neljä pitkää vaellusta, joiden yhteismatka on 6 430 kilometriä. Kävelyt ovat kestäneet kolmesta viikosta seitsemään kuukauteen. Neljä valkoista koiraa Santiagon tiellä on saanut innoituksensa Karnan neljän kävelyn aikana.

Kirjoittamisen lisäksi Karna pyörittää omistamaansa HappyHuman.fi -yritystä, jossa hän ohjaa kävelyretriittejä, luo intuitiivista taidetta ja luennoi kävelemisestä sekä onnellisuudesta.

Neljä valkoista koiraa Santiagon tiellä

Kirjailija: Mirja Karna

ISBN: 978-952-260-383-8
Sidosasu: sid, 288 s.
Hinta: 26.00 €
Ilm: 09/2015
Kirjastoluokka: 84.2
Tulossa

Haastattelupyynnöt:
Mirja Karnamirja.karna@happyhuman.fi tai p. 040 171 1726www.happyhuman.fi

Mirja Karnan pressikuvat: http://happyhuman.fi/media/pressikuvat/

Lue lisää kirjasta ja sen taustatarinasta: http://happyhuman.fi/kirja/

Basam Books, arvostelukappaleiden ennakkotilaukset:
Jenni Vehkaluoto, tiedottaja, jenni.vehkaluoto@basambooks.fi

22-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.