Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Sophia Lorenin omaelämäkerta ilmestyy viikolla 18

Minerva Kustannus Oy

Sophia Lorenin omaelämäkerta ilmestyy viikolla 18

Julkaistu: 15.04.2015 klo 10:27
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Italian lahja maailman elokuvataiteelle, Sophia Loren, täytti hiljan 80 vuotta. Juhlan kunniaksi julkaistiin hänen tunteentäyteiset muistelmansa. Sophia kertoo ainutlaatuisen elämäntarinansa, jossa on paljon onnea ja menestystä, mutta myös paljon surua ja draamaa.

Kirja alkaa siitä, kun pari päivää ennen joulua Sophia suurta perhejuhlaa valmistellessaan löytää vanhan laatikon, jonka sisältö saa hänet muistojen valtaan.

Laatikosta löytyvät kiehtovat esineet kuljettavat meitä Sophian elämän läpi luku luvulta: nuorena naisena tehty piirros Carlo Pontista, lapsenlapsen tekemä muotokuva, muistiinpanoja Giorgio Armanista ja Napolista, Vittorio Sican omistuskirjoituksella varustettu valokuva, Cary Grantin Sophialle lähettämä rakkauskirje…

Vähä vähältä piirtyy esiin elokuvataivaan ikonin koko elämä. Nainen, joka valkokankaalla valloitti koko maailman kauneudellaan ja karismallaan tekee sen nyt toistamiseen. Tällä kertaa avaamalla meille sydämensä, muistonsa ja ajatuksensa.

Muhkea 64-sivuinen kuvaliite sisältää runsaasti ennen julkaisematonta kuvamateriaalia. Mukana on myös aiemmin julkaisematon, Alberto Moravian tekemä haastattelu Sophia Lorenista.

Sophia Loren: Eilen, tänään, huomenna - Omaelämäkerta

ISBN/EAN 978-952-312-136-2