Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Piketty-kirja avaa Kiseleffin kirjatalon tiistaina 11.11.

Into Kustannus

Piketty-kirja avaa Kiseleffin kirjatalon tiistaina 11.11.

Julkaistu: 10.11.2014 klo 15:47
Julkaisija: Into Kustannus

KISELEFFIN KIRJATALO avautuu tiistaina 11.11. kello 10 Helsingin Senaatintorin laidalle (Aleksanterinkatu 28). Valtavan kirjavalikoiman lisäksi luvassa on runsaasti kirja-aiheista OHJELMAA.

Avajaispäivänä tiistaina 11.11. kello 16 ruotsalainen taloustieteilijä JESPER ROINE julkistaa kirjansa "Thomas Pikettyn ’Pääoma 2000-luvulla’: kooste ja pohjoismainen näkökulma" (Art House). Roinen kanssa Kiseleffin Kirjatalolla keskustelee Valtion taloudellisen tutkimuskeskuksen ylijohtaja JUHANA VARTIAINEN.

Kiseleffin kirjatalo avoinna 11.11.–31.12. arkisin kello 10–19, lauantaisin kello 10–17, sunnuntaisin kello 12–17. Ohjelmaa  perjantaisin klo  16–18, lauantaisin 13–16.30, sunnuntaisin kello  13–16. Sunnuntaina 23.11. avataan joulukatu, 7.12. Senaatintorin Tuomaan markkinat.

Luvassa keskusteluja, haastatteluja, signeerauksia, piirtämistä, musiikkia – niin aikuisille kuin lapsille. On syksyn kuumia uutuuksia ja klassikoita. Finlandiaa: voittajia ja ehdokkaita. Kuvia, sarjakuvia, elokuvia. Runon sykkivää voimaa. Paneeleja taloudesta, köyhyydestä ja rikkauksista. Hengen ravintoa, syvällistä pohdintaa. Ruokaa: ravitsemusta ja kulinarismia. Sotaa ja rauhaa. Ajankohtaista asiaa ja historian siipien havinaa. Avaruusaluksia ja aikamatkoja.

Tarkempi ohjelma: www.rosebudbooks.blogspot.fi
Ohjelma facebookissa

Lisätietoja: Iida Simes
iida.simes@rosebud.fi
puh 044 206 3426

Into on ketterä ja ärhäkkä tietokirja- ja yleiskustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus