Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Peter Jamesin uusin huippudekkari ilmestyy viikolla 36

Minerva Kustannus Oy

Peter Jamesin uusin huippudekkari ilmestyy viikolla 36

Julkaistu: 19.08.2015 klo 10:59
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Peter James: Kuolema merkitsee omansa

Nick Walton saa tyttöystävältään Logan Somervilleltä puhelun, joka jättää hänet avuttoman kauhun valtaan. Hätääntynyt Logan ehtii kertoa ajaneensa juuri kotitalonsa maanalaiseen parkkihalliin, jossa hiippailee oudosti käyttäytyvä vieras mies. Sitten kuuluu vain kirkaisu, ja puhelu katkeaa.

Nickin hälyttämät poliisit ovat paikalla muutamassa minuutissa, mutta hämärästä parkkihallista löytyy vain Loganin auto ja hänen puhelimensa. 24-vuotias Logan on kadonnut jäljettömiin. Samana päivänä tietyömiehet löytävät ylös kaivamansa asfaltin alta 30 vuotta aiemmin kuolleen nuoren naisen jäännökset.

Näillä kahdella tapauksella ei aluksi näytä olevan mitään yhteistä. Pian Brightonissa kuitenkin katoaa toinenkin nuori nainen ja löytyy taas yksi uhri vuosikymmenten takaa. Roy Grace saa todeta, että Brighton on saanut ensimmäisen sarjamurhaajansa.

Hauskana kuriositeettina kirjassa vilahtaa suomalainen huumepomo Jorma Mahlanen, ”The Slippery Finn”.

Peter James: Kuolema merkitsee omansa

ISBN/EAN   978-952-312-166-9
Luokka 84.2
Suomennos Maikki Soro
Sidottu, suojapaperi
452 s.
Ilmestyy viikolla 36/2015

Peter James on kirjailija, käsikirjoittaja, tuottaja ja yksi Ison-Britannian suosituimmista dekkaristeista. Hänen teoksensa ovat olleet jatkuvasti Britannian bestseller-listojen kärjessä, ja niitä on käännetty jo 36 kielelle. Hänen huippusuositun Roy Grace -sarjansa kirjoja on myyty yli 15 miljoonaa kappaletta. Englannin suurin kaupallinen tv-kanava ITV on tuottamassa Roy Grace -kirjoista tv-elokuvien sarjaa.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi