Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Peter James: RIKOKSEN MERKIT ilmestyy viikolla 7

Minerva Kustannus Oy

Peter James: RIKOKSEN MERKIT ilmestyy viikolla 7

Julkaistu: 03.02.2016 klo 09:17
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Peter James: Rikoksen merkit

Kokoelma lyhyitä jännityskertomuksia Britannian ykkösdekkaristilta.

Juonenpunonnan mestari Peter James todella tietää, miten jännitys rakennetaan. Lukija palkitaan kerta toisensa jälkeen odottamattomilla käänteillä. 30 tarinaa. 30 yllätystä.

Niin ihmisten pimeä puoli, oudot yhteensattumat ja yliluonnolliset ilmiöt kuin musta huumorikin pääsevät valloilleen tiivistunnelmaisissa jännityspaloissa. Katastrofaaliselle lomalle suuntaava pariskunta, omintakeista kostoa hautova nainen, lukua 13 kammoava ravintolakriitikko, taidetta salakuljettava kreivitär ja moni muu henkilö saa kokea, miten arvaamatonta elämä on.

Kirja sisältää myös Peter Jamesin maailmankuulun poliisihahmon, Roy Gracen, ihka ensimmäisen tapauksen, jossa tämä ratkaisee suuren vakuutuspetoksen, sekä pari muuta, ennen julkaisematonta Roy Grace -tarinaa.

Tämä kokoelma on muistutus siitä, että Peter James on paljon enemmän kuin pelkkä rikoskirjailija. Mukana on kummitustarinoita, mustaa huumoria ja kauhukertomuksia – ja kaikki erinomaista luettavaa.  – The Spectator

Peter James: Rikoksen merkit

ISBN/EAN 978-952-312-249-9
Luokka 84.2
Suomennos Maikki Soro
148 x 210 mm
Sidottu, suojapaperi
347 s.
Ilmestyy viikolla 7/2016

Peter James on kirjailija, käsikirjoittaja, tuottaja ja yksi Ison-Britannian suosituimmista dekkaristeista. Hänen teoksensa ovat olleet jatkuvasti Britannian bestseller-listojen kärjessä, ja niitä on käännetty jo 36 kielelle. Hänen suositun Roy Grace -sarjansa kirjoja on myyty yli 15 miljoonaa kappaletta.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi