Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Paljastuskirja Perussuomalaisista julkaistaan 23.2.

Into Kustannus

Paljastuskirja Perussuomalaisista julkaistaan 23.2.

Julkaistu: 16.02.2015 klo 08:30
Julkaisija: Into Kustannus

Sirpa Ahola-Laurilan paljastuskirja "SOININ KUPLA" julkaistaan

maanantaina 23.2. klo 13 Liberthy or Death -baarissa, Erottajankatu 15, Helsinki (vastapäätä Perussuomalaisten puoluetoimistoa), tervetuloa!

Toimittaja Ari Korvola tenttaa Sirpa Ahola-Laurilaa klo 13–13:30, jonka jälkeen kirjailijaa voi haastatella. Kirjaa ei ole saatavilla ennakkoon: sen voi hakea julkistamistilaisuudesta tai tarvittaessa lähetetään pdf-kopiona sähköpostilla ma 23.2. klo 13, jolloin myös ennakkoon pyydetyt arvostelukappaleet viedään postiin.

SOININ KUPLASSA Pohjois-Pohjanmaan perussuomalainen aktiivi Sirpa Ahola-Laurila kertoo herkullisia tarinoita persujen hyvä veli -kerhosta, amatöörien toilailuista ja sisäpiirin kähminnöistä.

SOININ KUPLA ei ole kirja julkkispoliitikoista vaan tosielämän paikallispolitiikasta ja uutterasta talkootyöstä, jossa epäpätevyys, riitely ja sisäpiirin kähmintä rehottavat. Lakia ei tunneta ja säännöistä ei perusteta, kun puheenjohtajan nuija heiluu.

Sirpa Ahola-Laurila toimii useissa yhdistyksissä ja järjestöissä. Hän on muun muassa Pohjois-Pohjanmaan PerusNaisten puheenjohtaja, Oulun kaupungin varavaltuutettu ja hyvinvointitoimikunnan jäsen. Lisäksi hän on THT ry:n hallituksessa ja Mielenvireys ry:n puheenjohtaja sekä MTKL:n liittovaltuuston jäsen.

Sirpa Ahola-Laurila: SOININ KUPLA

ISBN: 978-952-264-374-2
Into-tieto, 172 sivua
Painokelpoinen kansikuva ja kirjailijan kuva
Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi

www.intokustannus.fi/kirja/soinin_kupla
Mika Rönkkö, mika.ronkko@intokustannus.fi, puh. 050 4362170

Into on ketterä ja ärhäkkä tietokirja- ja yleiskustantamo. Julkaisemme ajankohtaista tietoa, hillittömän kiinnostavaa kaunoa, kantaaottavia pamfletteja, laadukasta käännöskirjallisuutta ja Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä. Monet kirjoistamme ovat saatavissa myös e-kirjoina.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus