Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Otavan toimitusjohtaja Sara Mella irtisanoutunut

Kustannusosakeyhtiö Otava

Otavan toimitusjohtaja Sara Mella irtisanoutunut

Julkaistu: 02.11.2009 klo 14:51
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Otava

Kustannusosakeyhtiö Otavan toimitusjohtaja Sara Mella on irtisanoutunut 30.10.2009. Otavan vt. toimitusjohtajan tehtävät on ottanut välittömästi hoitaakseen Pasi Vainio.

Kauppatieteen maisteri Pasi Vainio, 50, on toiminut Otavassa vuodesta 1996. Vuodesta 2001 lähtien hän on ollut myynti- ja markkinointijohtaja vastaten myös viestinnästä, graafisesta suunnittelusta sekä verkko ja uudet liiketoimintamahdollisuudet-ryhmästä. Vainio tuli Otavaan Nokialta, jossa hän toimi liiketoimintavastaavana. Vainio on Like Kustannus Oy:n ja Suuri Suomalainen Kirjakerho Oy:n hallituksen jäsen.

Kustannusosakeyhtiö Otavan taloudellinen tilanne on hyvä ja sen markkina-asema on pitkäjänteisen ja omalle linjalleen uskollisen työn johdosta vahvistunut usean vuoden ajan. Vuoden 2009 kustannusohjelma on ollut poikkeuksellisen vahva, Otavan kirjat ja kirjailijat ovat olleet näyttävästi esillä ja herättäneet kiinnostusta. Kirjavuodesta on tulossa onnistunut.

Lisätiedot:

Antti Reenpää