Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Nimityksiä Bazar Kustannuksessa

Nimitys.
Julkaistu: 21.05.2014 klo 13:00
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Katariina Vuori aloittaa Bazar Kustannuksen myynti- ja markkinointiassistenttina. Kristina Forsström nimitettiin myynti- ja markkinointipäälliköksi.

Bazar Kustannuksen myynti- ja markkinointiassistentiksi on nimitetty HuK Katariina Vuori (31). Hänen tehtävänään on myynnin ja markkinoinnin tukeminen monipuolisissa tehtävissä. Tehtävä on kustantamossa uusi. Vuori työskenteli aikaisemmin Finnkinon teatterilevityksessä markkinointiassistenttina. Sitä ennen hän työskenteli WSOY:n viestintä- ja markkinointiassistenttina ja lopulta Bonnier Books Finlandin viestintäassistenttina. Vuori aloitti uudessa tehtävässään 5.5.2014.

HuK Kristina Forsström (43) on nimitetty Bazar Kustannuksen myynti- ja markkinointipäälliköksi. Forsström on työskennellyt Bazarin myyntipäällikkönä elokuusta 2013 alkaen vastaten kustantamon myynnistä kaikkiin jakelukanaviin. Uuden toimenkuvan myötä hän vastaa myös kustantamon markkinoinnista. Forsströmillä on pitkä kokemus kirja-alalta sekä myynnin että markkinoinnin tehtävistä. Bazariin hän siirtyi Hansel Oy:n toimialapäällikön tehtävästä. Aikaisemmin Forsström on työskennellyt Stockmann Oyj:n palveluksessa muun muassa Akateemisen Kirjakaupan WEB-päällikkönä ja myyntipäällikkönä vastuullaan Stockmannin ja Akateemisen Kirjakaupan yritysmyynti.

Lisätietoja

Bazar Kustannus Oy, viestintäpäällikkö Vilja Perttola, puh. 040 755 3319, s-posti vilja @ bazarkustannus.fi

LIITTEET: Kuva_Kristina Forsström, Kuva_Katariina Vuori

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää. Suomessa Bazar Kustannus Oy kustantaa pääasiassa käännöskirjallisuutta, mutta tavoitteena on tehdä myös suomalaista kirjallisuutta tunnetuksi muissa Pohjoismaissa. www.bazarkustannus.fi