Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Neulotut luppakorvat -kirja esittelee joukon vastustamattomia koiria teko-ohjeineen

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Julkaistu: 04.03.2015 klo 10:45
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Neulomalla syntyvät somat hurtat ja leikkisät koiranpennut saavat jokaisen koiranystävän sydämen läpättämään! Tämän kirjan jokaisella 19 koiralla on oma ilmeensä ja persoonallisuutensa. Ne eivät niinkään esitä oikeita rotuja vaan erilaisia ”luonteita”. Mukana on muutama suosikkirotukin, kuten chihuahua ja kingcharlesinspanieli.

Kuhunkin malliin on valittu sellainen lanka, joka saa koiran suorastaan heräämään eloon. Ohjeet ovat selkeitä ja helppoja seurata. Mukana on myös ohjeita erilaisiin tarvikkeisiin, kuten puruluihin, kulhoihin ja jopa nakkimakkaroihin.

Sue Stratford on englantilainen neulesuunnittelija ja lankakauppias. Hän on tehnyt useita veikeitä neulekirjoja.

Sue Stratford: Neulotut luppakorvat – Koko pesue hauskoja neulemalleja
Englanninkielinen alkuteos Knitted Dogs & Puppies
Suomennos Sanna Oksanen
ISBN 978-952-254-221-2
1. painos 2015
Nidottu, 112 sivua

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi