Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Murha Tukholman yläluokassa – Dekkaristi Denise Rudberg Suomessa

Into Kustannus

Murha Tukholman yläluokassa – Dekkaristi Denise Rudberg Suomessa

Julkaistu: 07.09.2015 klo 10:00
Julkaisija: Into Kustannus

Suosittu ruotsalainen dekkaristi Denise Rudberg vierailee Suomessa 16.–17.9.2015. Vielä on varattavissa joitakin aikoja haastattelua varten. Rudberg esiintyy Gaudeamus Kirja & Kahvissa (Vuorikatu 7, Helsinki) torstaina 17.9. klo 17.00. Tervetuloa!

Yksi tappava syrjähyppy aloittaa suositut Marianne Jidhoff -dekkarit. Rikas liikemies kuolee kotinsa edustalla. Riehuuko Tukholman yläluokassa murhaaja? Mikä rooli on salaperäisellä kerholla, jonka jäsenet maksavat fantasioidensa toteuttamisesta pitkän pennin? Rudbergin dekkareissa rikokset tapahtuvat komeissa puitteissa, samppanja virtaa ja jokaisella on jotain salattavaa.

Denise Rudberg (s. 1971) on yksi Ruotsin menestyneimmistä kirjailijoista. Hän on opiskellut elokuvaa ja dramaturgiaa New Yorkissa ja juontanut kirjallisuusaiheista tv-ohjelmaa. Supersuosittu Rudberg kirjoitti aiemmin chick-lit-romaaneja. 55-vuotiaasta teräväpäisestä syyttäjänsihteeristä kertovat Marianne Jidhoff -dekkarit ovat myyneet Ruotsissa yli 280 000 nidettä. Elokuvaoikeudet on myyty ruotsalaiselle tuotantoyhtiölle.

Denise Rudberg: YKSI TAPPAVA SYRJÄHYPPY
Alkuteos Ett litet snedsprång, suomentanut Anu Koivunen
Into-kauno, sidottu, 416 sivua, suositushinta 29 €, ISBN 978-952-264-423-7
Lataa painokelpoinen kuva: http://www.intokustannus.fi/images/isotkannet/yts_lores.jpg

Arvostelukappaleet ja lisätiedot:
arvostelukappaleet@intokustannus.fi
Lisätiedot Milla Karppinen, milla.karppinen@intokustannus.fi, 050 551 3310
Haastattelupyynnöt ja vierailun ohjelma Leena Rantanen, lmrantanen@me.com, 040 724 3713

Into julkaisee tieto- ja kaunokirjallisuutta sekä Le Monde diplomatique & Novaja Gazeta -lehteä.

intokustannus.fi | mondediplo.fi | into-ebooks.com | facebook.com/intokustannus | twitter.com/Into_Publishing | youtube.com/intokustannus