Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Minervan julkaisu viikolla 46: Neulo monikäyttöiset huivit ja shaalit

Minerva Kustannus Oy

Minervan julkaisu viikolla 46: Neulo monikäyttöiset huivit ja shaalit

Julkaistu: 29.10.2014 klo 10:11
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Sarah Hatton:
Neulo monikäyttöiset huivit ja shaalit
22 upeaa mallia erikoistekniikoineen

Kirjassa opastetaan neulomaan uusin erikoistekniikoin upeita huiveja, shaaleja ja hartianlämmittimiä kaikkiin tilanteisiin. Mukana mm. pitsejä, pintakuvioita ja helmin koristeltuja neuleita.
Kirja sisältää yksityiskohtaiset ohjeet 22 ainutlaatuiseen malliin ja niissä käytettyihin erikoistekniikoihin, joita ovat muun muassa helmikoristeiden neulominen mukaan, puolikierteiset neuleet, kiinnineulotut reunukset ja lyhennetyt kerrokset.
Erityistä kirjan malleissa on, että ne voi pukea ylle monella eri tavalla.
Shaalit ja huivit ovat monikäyttöisyydessään täydellisiä asusteita. Ne sopivat niin arkeen kuin juhlaan, ja niiden avulla mistä tahansa asusta tulee tyylikäs ja persoonallinen.

Lue lisää:  Neulo monikäyttöiset huivit ja shaalit

Sarah Hatton: Neulo monikäyttöiset huivit ja shaalit
ISBN/EAN 978-952-312-026-6
Luokka 65
Suomennos Tuulia Salmela
136 s.
Ilmestyy viikolla 45/2014

Sarah Hatton on suorittanut muotialan tutkinnon Leedsin yliopistossa ja työskennellyt suunnittelijana neulealan yrityksissä, mm. Rowanilla. Hänen suunnittelemiaan neulemalleja on julkaistu useissa käsityölehdissä ja lankavalmistajien esitteissä. Häneltä on aiemmin ilmestynyt mm. kirja Fresh Young Knits.

Minerva Kustannus Oy julkaisi ensimmäisen kirjansa vuonna 1991. Vuosien mittaan olemme kasvaneet valtakunnalliseksi yleiskustantajaksi. Painotamme kustannusohjelmassamme tietokirjallisuutta, mutta julkaisemme myös tasokasta kotimaista ja suomennettua kaunokirjallisuutta.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki