Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Merihenkinen lahjakirja MYÖTÄTUULTA MATKALLESI ilmestyy viikolla 18

Minerva Kustannus Oy

Merihenkinen lahjakirja MYÖTÄTUULTA MATKALLESI ilmestyy viikolla 18

Julkaistu: 20.04.2016 klo 10:04
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Anna-Mari Kaskinen & Ari Laitinen:
Myötätuulta matkallesi

Myötätuulta matkallesi on kaunis merihenkinen lahjakirja. Se on hyvän matkan toivotus ylioppilaalle, rippikoululaiselle, kaikille erilaisia merkkipäiviä viettävälle, tai vaikkapa itselle iloksi ja rohkaisuksi. Kaikille, jotka purjehdimme läpi elämän suurten merenselkien.

Oiva valinta kaikkiin kevään juhliin ja merkkipäiviin, kun haluat kiittää, muistaa tai onnitella tärkeää ihmistä.

Myötätuulta matkallesi

ISBN/EAN 978-952-312-284-0
Luokka 82.2
250 x 215 mm
Sidottu, nelivärinen
60 s.
Ilmestyy viikolla 18/2015

Anna-Mari Kaskinen on palkittu kirjailija, runoilija ja sanoittaja, ja hänen tuotannostaan löytyy yli 70 kirjaa. Lukuisten runolahjakirjojen lisäksi hän on kirjoittanut mm. varhaisnuorten romaaneja, näytelmä- ja musikaalikäsikirjoituksia. Kaskinen tunnetaan myös laululyyrikkona. Kaskinen toimii Lastenmaa-lehden päätoimittajana.

Ari Laitinen on Ruotsissa asuva suomalainen kuvataiteilija ja taideopettaja, joka johtaa taidekursseja eri maissa. Laitisen akvarelleja on useiden museoiden ja yksityisten keräilijöiden taidekokoelmissa, ja niitä on ollut esillä lukuisissa näyttelyissä Suomessa ja ulkomailla

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi