Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Menestyskirjailija Dr. Alexander Loydin seminaari ensimmäistä kertaa Suomessa 10.10.2015

Basam Books

Julkaistu: 01.10.2015 klo 10:12
Julkaisija: Basam Books

Suomessa ja maailmalla menestyneiden Paranemisen avain ja Rakkauden periaate -kirjojen kirjoittaja Dr. Alexander Loyd esiintyy lokakuussa 2015 ensimmäistä kertaa Suomessa. Dr. Loyd jakaa 10.10.2015 järjestettävässä seminaarissaan tietoa Beyond Willpower -menetelmästään.

“Minulla on mennyt 25 vuotta tämän ohjelman kokeilemiseen,

kehittämiseen ja testaamiseen.”

— Dr. Alexander Loyd

Beyond Willpower - Rakkauden periaate on Dr. Alexander Loydin kehittämä menetelmä minkä tahansa asian muuttamiseen elämässä. Menetelmän tarkoituksena on aidon onnen ja menestyksen saavuttaminen 40 päivän testatun prosessin avulla.

Dr. Loyd jakaa seminaarissa tietoa yli 25 vuoden aikana tekemistään tutkimuksista ja työstään yksityisasiakkaidensa kanssa. Rakkauden periaatteen taustalla on Loydin kehittämä teoria, tutkimukset ja käytännön välineet, jotka hän esittelee seminaarissaan. Päivän aikana läpikäytyjä asioita voi soveltaa mille tahansa elämän osa-alueelle.

Seminaarin keskeisimpiä tavoitteita on ohjata osallistujia tunnistamaan merkittävimmät tavoitteensa ja ne asiat, joita todella haluaa elämässään. Loyd opastaa myös kehittämiensä kolmen muutostyökalun käyttöön:

1. Uudelleenohjelmointilauseet (The Reprogramming Statements)

2. Sydämen kuvaruutu -tekniikka (The Heart Screen Meditation)

3. Energialääketieteen tekniikka (The Energy Medicine Tool)

Alexander Loyd, FT, on psykologian ja neurolääketieteen tohtori. Hän on Paranemisen avainten (The Healing Codes) luoja. Paranemisen avainten myötä Loydin yksityisvastaanotosta on kasvanut yksi maailman suurimmista ja suosituimmista. Suomeksikin julkaistu Paranemisen avain - ”The Healing Code” on Basam Booksin myydyimpiä teoksia.

SEMINAARIN TIEDOT

Aika: Lauantai 10.10.2015, klo 9.00-17.00

- Dr. Loyd signeeraa kirjoja klo 19.00 asti.

Paikka: Astoria-sali, Iso-Roobertinkatu 16, Helsinki

Osallistujat: Tapahtumaan osallistuu noin 150 henkilöä.

Tapahtumaan on tarjolla rajallinen määrä pressilippuja. Esitä pyyntösi osallistua pressilipulla osoitteeseen media@uskallainnostua.fi. Kerro pyynnössäsi nimesi, sähköpostiosoitteesi, puhelinnumerosi ja edustamasi media sekä mahdollisen jutun ilmestymisajankohta.

Lisätietoa tapahtumasta:

Järjestäjä: Uskalla Innostua / Inner Strength Finland Oy

Yhteistyössä: Paranemisen Avain ja Basam Books - Viisas elämä

Lisätietoja Alexander Loydista osoitteessa thehealingcodes.com

22-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.