Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » KUTSUmuistutus: Olavi Uusivirta ja 29 julkkista valokuvakirjassa HelsinkiMission hyväksi. 30 Fates of Finland –julkistaminen

HelsinkiMissio

Julkaistu: 14.03.2016 klo 09:06
Julkaisija: HelsinkiMissio

Valokuvaaja Rikhard Larvanto on koonnut teokseensa 30 Fates of Finland 30 suomalaista julkisuuden henkilön tarinaa valokuvineen: Kuinka heistä tuli, mitä he ovat, keitä he olivat, millaisia haasteita he ovat urallaan kohdanneet? Larvanto lahjoittaa kirjan tuotot HelsinkiMission Nuorten kriisityölle.

Kirjan julkistaminen to 17.3. klo 15-16

Sokos Hotel Vaakuna, Ravintola Loiste, Kaivokatu 3, Helsinki

VP 15.3. mennessä: kristiina.backberg@helsinkimissio.fi

Paikalla kirjaan haastatelluista Olavi Uusivirta ja illan mittaan Tiisu, Kimi Kärki ja Torsti Lehtinen

Ohjelma:

15.00 Tervetuloa. Olli Valtonen, toiminnanjohtaja, HelsinkiMissio

Musiikille palava nuorukainen urheilullisessa Karkkilassa - millä selvisin? Miten kannustan nuoria uskomaan itseensä? Olavi Uusivirta, haastattelijana Olli Valtonen

15.30 30 kohtaloa varjoisilta kaduilta eduskunnan käytäville - Kirja Nuorten kriisityön hyväksi. Kuinka se syntyi. Rikhard Larvanto, valokuvaaja, Studio Light Productions.

15.40 Joka viides nuori ei kuulu mihinkään. HelsinkiMissio tarvitsee nyt kipeästi nuorten tukihenkilöitä. Sari Arolinna, keskustelu- ja kriisiavun päällikkö, HelsinkiMissio

Ilta jatkuu vapaan keskustelun ja ohjelman merkeissä:

16.30 Kimi Kärki (Reverend Bizarre, Uhrijuhla) soittaa akustisen setin folk-musiikkia.

17.30 Sisyfoksen kivensä löytäminen. Haastattelussa Torsti Lehtinen: Kirjailija-filosofi kertoo matkastaan 50-luvun Kallion syrjäkaduilta kirjoittamisen pariin.

18.00 Rock-sensaatio Tiisu soittaa tyylilleen uskollisen räjähtävän soolosetin.

KIRJASSA MUKANA:

Marco Hietala (Nightwish), Jyrki Linnankivi(The 69 Eyes), Alexander Stubb, Olavi Uusivirta, Li Andersson Anssi Kela, Jussi Heikelä, Minna Parikka, Bruce Oreck, Maria Guzenina, Oona Tolppanen, Antti Asplund, Sara Sieppi, Jyrki Kasvi, Antero Vartia, Jarkko Martikainen, Kenneth Greve, Eva & Manu, Herra Ylppö, Meeri Koutaniemi, Susanna Koski, Torsti Lehtinen, Tiisu, Kimi Kärki, Teemu Laajasalo, Ville Wikstedt, Fiona Timantti, Kauko Röyhkä ja Ali Jaranghiri.

Lisätiedot:

Markkinointipäällikkö Helena Hulkko, 050 582 2211, helena.hulkko@helsinkimissio.fi
Viestintäpäällikkö Kristiina Backberg, 044 733 1544, kristiina.backberg@helsinkimissio.fi

HelsinkiMissio on sosiaalialan järjestö, joka toimii senioreiden, nuorten, lapsiperheiden ja erityisryhmien parissa. Järjestö haastaa kaikki suomalaiset toimimaan unohdettujen puolesta - yksinäisyyttä vastaan. Järjestö toimii noin 100 työntekijän ja yli 700 vapaaehtoisen voimin. Sen toimintaa rahoittavat yksityislahjoittajat, yritykset, säätiöt, Helsingin kaupunki sekä Raha-automaattiyhdistys.