Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Kotitekoiset jogurtit, rahkat ja juustot, kirja ilmestyy viikolla 33

Minerva Kustannus Oy

Kotitekoiset jogurtit, rahkat ja juustot, kirja ilmestyy viikolla 33

Julkaistu: 05.08.2015 klo 10:28
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Cosima Bellersen Quirini
Kotitekoiset jogurtit, rahkat ja juustot

Maitotuotteiden valmistaminen kotona on yllättävän helppoa. Yksinkertaisin välinein syntyy jugurttia, piimää, tuorejuustoa, kovia juustoja ja paljon muuta. Valmistamalla maitotuotteet itse saa varmasti aitoja makuja luonnollisesti ilman arominvahventeita, säilöntäaineita tai keinotekoisia aromeja. Tähän kirjaan on koottu kaikki tarvittava tieto maidon käsittelystä, ja sen testatuilla resepteillä valmistuvat monet herkulliset luonnontuotteet.

Kirja on myös ainutlaatuisen kattava tietopaketti maidosta. Tutuiksi tulevat eri maitolajit ja -laadut sekä maidon eri käsittelyprosessit meijereissä. Kaikki maidot eivät ole samanlaisia. Terveellisyys, maku sekä käsittely- ja jalostusmenetelmät ratkaisevat, mikä maito sopii mihinkin käyttöön.

Nykyisinä elintarvikekohujen ja keinotekoisten kasvisrasvakermojen ja pizzaraasteiden aikoina on alettu yhä enemmän kaivata perinteisiä maitotuotteita, jotka on valmistettu luonnollisista ja aidoista aineista. Omiin maitotuotteisiinsa voi käyttää parhaita raaka-aineita ja lisäksi höystää ne oman makunsa mukaan esimerkiksi mausteilla tai pähkinöillä.

Kotitekoiset jogurtit, rahkat ja juustot

ISBN/EAN   978-952-312-168-3
Luokka 68.2
Suomennos Maiju Lempinen
Nidottu, nelivärinen
144 s.
Ilmestyy viikolla 33/2015

Cosima Bellersen Quirini asuu Cellessä lähellä Hannoveria. Yli 30 vuotta Bellersen Quirini on valmistanut itse luonnonkosmetiikkaa ja -lääkkeitä sekä luonnonmukaisia elintarvikkeita. Hän on myös vetänyt useita itse tekemiseen keskittyviä kursseja.

Arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi