Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Kirjoittajakoulun haku on alkanut

Kirjoittajakoulun haku on alkanut

Julkaistu: 04.03.2016 klo 09:00
Julkaisija: Kriittinen Korkeakoulu

Kriittisen korkeakoulun kirjoittajakoulutuksen hakuaika on parhaillaan käynnissä. Helsingissä toimiva Kirjoittajakoulu on maamme tärkeimpiä ja tunnetuimpia kirjailijakoulutuksia. 1980-luvulta lähtien toimineen koulun oppilaista on tullut kymmenittäin oman teoksen julkaisseita kirjailijoita, joukossa monia nykyisin hyvin tunnettuja tekijöitä.

Kaksivuotiseen, lähinnä viikonloppuisin tapahtuvaan koulutukseen otetaan vuosittain noin 40 uutta oppilasta. Oppilaat valitaan ennakkotehtävien perusteella. Opettajina on monia tunnettuja kirjailijoita, oppilaat saavat runsaasti henkilökohtaista ohjausta ja tutustuvat myös kustannusmaailmaan. Koulun vastaavina opettajina toimivat kirjailijat Jyrki Kiiskinen ja Eino Santanen. Hakuaika koulutukseen päättyy huhtikuun lopussa.

Ystävällisin terveisin,

Jaakko Vilja, kurssisihteeri

Kriittinen korkeakoulu

info@kriittinenkorkeakoulu.fi

www.kriittinenkorkeakoulu.fi

Ohessa Kirjoittajakoulun johtajaopettajien Jyrki Kiiskisen ja Eino Santasen kuvat. Molemmat kuvat ovat Teos-kustantamon kirjailijakuvia ja ne on ottanut Heini Lehväslaiho.

Kriittinen korkeakoulu on vapaa, itsenäinen ja sitoutumaton koulutus- ja kulttuurikeskus. Kriittisen toiminta on oppimista, keskustelua ja kulttuurin tekemistä sen itsensä vuoksi.

Kriittinen korkeakoulu
Albertinkatu 27 a B 12