Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Kirjapajan syksyn nimiä mm. Reetta Meriläinen, Tommy Hellsten, Liisa Väisänen, Soili Poijula, Mirja Sinkkonen, Reijo Laatikainen ja Jaakko Heinimäki

Kirjapaja

Julkaistu: 20.05.2015 klo 08:30
Julkaisija: Kirjapaja

Kirjapajan syksy tarjoaa mielenkiintoista luettavaa historiaan, yhteiskuntaan, hengellisyyteen, kulttuuriin ja hyvinvointiin liittyvistä teemoista.

Henkilökuvat, kuten Reetta Meriläisen Tytön tie, kertovat elämänmakuisesti menneistä vuosikymmenistä ja vievät matkalle Suomen modernisoitumisen ajasta nykypäivään. Tommi Sarlinin kirjoittama Tommy Hellsten – Ihmisyyden matkamies kertoo koskettavasti suosikkiterapeutin elämästä ja mielenmaisemista.  Liisa Väisäsen teos Mitä symbolit kertovat – Taidetta pintaa syvemmältä johdattaa lukijan taiteessa ja ympäristössämme esiintyvien symbolien rikkaaseen maailmaan.

Soili Poijulan Resilienssi-kirja kysyy, onko meillä tarpeeksi mielen joustavuutta, jotta selviydymme muutoksista. Saman tekijän tietoteos Lapsi ja kriisi ilmestyy ajantasaistettuna ja täydennettynä. Pahasta mielestä parempaan kuljetaan Mirja Sinkkosen opastuksella.

Kirjoissamme pohditaan arvoja ja etsitään parempaa elämänlaatua ja hyvinvointia. Reijo Laatikaisen Herkän vatsan valinnat -teoksessa hyvää oloa haetaan ruokavalion avulla. Kirja kertoo paitsi elämäntapavalinnoista, myös ruokavaliosta ja ravintolisistä, jotka helpottavat ja ehkäisevät herkän vatsan vaivoja.

Jaakko Heinimäki kirjoittaa kristinuskon harhaoppikäsityksistä teoksessaan Kerettiläisen käsikirja. Hän on myös toimittanut kokoomateoksen Piispanpolku 10, jossa Suomen evankelisluterilaisen kirkon piispat kirjoittavat kukin omasta hengellisestä tiestään. He kertovat ihmisistä, tapahtumista, paikoista, kirjoista ja taideteoksista, jotka ovat liittäneet heidät kristinuskon pitkään ketjuun ja tehneet heistä sellaisia ihmisiä, joiksi he ovat tulleet.

Kirjapajan lahjakirjavalikoima on jälleen runsas. Se tarjoaa hyvää mieltä arkeen ja juhlaan ja myötäelämistä surun koskettaessa.

Liitteenä Kirjapajan syksy 2015, word-tiedosto ja pdf. http://issuu.com/kirjapaja/docs/kirjapaja_syksy15_paino_lr

Lisätietoja: Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy, viestintäpäällikkö Marja-Liisa Saraste, marja-liisa.saraste@kirjapaja.fi.

Arvostelukappaleet: Minna Vatja, minna.vatja@kirjapaja.fi

Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy – Sisältöä elämään.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki