Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Kari Mäkiselle juhlakirja Jeesuksesta

Kirjapaja

Kari Mäkiselle juhlakirja Jeesuksesta

Julkaistu: 07.01.2015 klo 13:00
Julkaisija: Kirjapaja

EMBARGO 7.1.2015 klo 13

Hän joka on – Kirja Jeesuksesta (Kirjapaja 2015) julkaistaan arkkipiispa Kari Mäkisen syntymäpäivän kunniaksi.

Arkkipiispa Kari Mäkinen täyttää loppiaisaattona 2015 kuusikymmentä vuotta. Hänen syntymäpäivänsä kunniaksi julkaistavassa juhlakirjassa aiheena on Jeesus. Mäkinen tunnetaan humaanina kirjallisuus- ja kulttuuri-ihmisenä. Niinpä kirjassa näkemyksiään ja ajatuksiaan Jeesuksesta jakavat piispojen ja professorien lisäksi kirjailijat, taiteilijat ja tutkijat. Myös tasavallan presidentti Sauli Niinistö kuuluu yli kolmenkymmenen kirjoittajan joukkoon. Teosta rytmittävät arkkipiispan varhaisen runokokoelman runot. Jeesus – mitä kaikkea hän meille onkaan.

Kirjan toimituskuntaan kuuluvat Kaisa Raittila, Jaakko Heinimäki, Kari Immonenja Mika K. T. Pajunen. Teoksessa on tekstejä ja taidekuvia yli 30 henkilöltä.

Hän joka on. Kirja Jeesuksesta. 272 s. Kirjapaja 2015. ISBN 978-952-288-163-2 ; KL 23.2. Ovh. 37,80; 01/2015

Kirjan julkistamistilaisuus ja luovutus arkkipiispalle 7.1.2015 klo 13 Tuomiokirkon kryptassa.

Juhlaseminaari. Rsvp. 15.12. mennessä.  ilmo@kirjapaja.fi

Toimittajat voivat halutessaan tutustua kirjan painoaineistoon etukäteen.

Lisätietoja: Kirjapaja / viestintäpäällikkö Marja-Liisa Saraste (09 6877 4568) marja-liisa.saraste@kirjapaja.fi tai Kaisa Raittila (0400 606 979) kaisa.raittila@saunalahti.fi

Arvostelukappaleet: Minna Vatja, minna.vatja@kirjapaja.fi

Lasten Keskus ja Kirjapaja Oy – Sisältöä elämään.

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon

Mediapankki