Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Jukka Kuoppamäen elämäkerta Sinne ja takaisin ilmestynyt

Basam Books

Jukka Kuoppamäen elämäkerta Sinne ja takaisin ilmestynyt

Julkaistu: 18.09.2014 klo 10:25
Julkaisija: Basam Books

Sinne ja takaisin – matka Euroopan sydämeen on koskettava elämäkerta muusikko Jukka Kuoppamäestä –miehestä suomalaisten rakastamien ikivihreiden kappaleiden takana.

Kuoppamäen tarina etenee lapsuusajan tunnelmista Helsingissä kohti tunnustetun viihdetaiteilijan uraa. Kuoppamäen pitkän muusikonuran varrelta mukaan on tallentunut sattumuksia muusikkokollegoista ja muusikon elämästä Suomessa. Teos tarjoaa myös näkökulman musiikkibisneksen moninaisiin muutoksiin.

Kuoppamäen uralla tapahtui yllättävä käänne, kun menestynyt muusikko päätti lähteä Saksaan opiskelemaan kristiyhteisön papiksi. Lukija tutustuukin myös uudenlaiseen, henkistä kasvua etsivään Kuoppamäkeen.

Teoksen on kirjoittanut tietokirjailija Juha Rantala. Mukana on myös täydellinen listaus Kuoppamäen levyttämistä kappaleista sekä uusia kappaleita sisältävä CD-levy.

Jukka Kuoppamäki Turun kirjamessuilla

la 4.10. klo 12–12.20 Jukka Kuoppamäki tavattavissa pressitilassa

la 4.10. klo 14.00–14.30 Auditorio. Jukka Kuoppamäki: Sinne ja takaisin – matka Euroopan

sydämeen (Basam Books). Haastattelijana Mikko Mattlar.

la 4.10. klo 15.00 Signeeraus Basam Booksin osastolla A 90

la 4.10. klo 17.15 Ruoka- ja viinimessujen Puustelli-lava. Suomalaisista juustoista kansallisia ja kansainvälisiä makuja – Antti Vahtera ja Aki Wahlman. Vieraana Jukka Kuoppamäki.

Anna Ulvinen

anna.ulvinen@basambooks.fi

www.basambooks.fi

21-vuotias Basam Books on unohdettuihin klassikoihin, vähän käännettyihin kielialueisiin ja hyvinvointiin keskittyvä kustantamo. Basam Booksin valikoima on laaja: kustannamme kirjoja maailmankirjallisuuden huipuista uuteen fantasiaan, joogasta mindfulnessiin, lastenkirjoista matkakirjallisuuteen ja filosofiasta runouteen.