Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Johanna Tuomolan Minkä taakseen jättää kerää kiittäviä arvioita

Pilgrim Oy

Johanna Tuomolan Minkä taakseen jättää kerää kiittäviä arvioita

Julkaistu: 23.05.2012 klo 12:34
Julkaisija: Pilgrim Oy

Psykologisen dekkarin taitajana tunnettu Johanna Tuomola ottaa uudessa kirjassaan kantaa ajankohtaiseen raiskauksen teemaan. Minkä taakseen jättää käsittelee raiskausta sekä raiskaustuomioita realistisesti ja useiden näkökulmien kautta. Lisäksi kirjassa valotetaan hyvän henkilökuvauksen keinoin julkisessa keskustelussa vellovaa maahanmuuttajateemaa. Kirja on tähän mennessä saavuttanut jo myönteistä huomiota mm. kirjablogistien keskuudessa.

Huhtikuun 2012 alussa ilmestynyt uutuus on Tuomolan neljäs dekkari ja jatkoa kriitikoiden kiittämään Noora Nurkka -sarjaan. Sarjan ensimmäinen osa Tummissa vesissä ilmestyi vuonna 2009 ja herätti kriitikoiden sekä lukijoiden kiinnostuksen osuvilla kuvauksilla ihmismielen pimeästä puolesta. Ensimmäisessä osassa pohjustettiin alkavaa sarjaa ja sen henkilöhahmoja, jotka ovat Tuomolan teoksissa keskiössä. Toinen osa Sieppaus ilmestyi vuonna 2010 ja pureutui koulukiusaamisen teemaan. Vuonna 2011 ilmestynyt Petoksen anatomia keskittyi petoksesta selviytymisen inhimilliseen tematiikkaan.

Alla tutustumistasi varten poimintoja Tuomolan Minkä taakseen jättää -kirjan saamista arvioista tähän mennessä.

Parhain terveisin,

Lassi Junkkarinen

Myllylahti Oy

lassi@myllylahti.fi

Gsm. 050 4977710

www.johannatuomola.com

Myllylahti Oy

Myllylahti Oy on vuonna 1989 perustettu yleiskustantamo. Myllylahti on tähän mennessä julkaissut yli 320 kirjaa, ja on vakiinnuttanut asemansa parinkymmenen merkittävimmän suomalaisen kustannusyhtiön joukossa.

Myllylahden päätuote on laadukas kotimainen kaunokirjallisuus, erityisesti jännitys- ja rikoskirjallisuus. Kustantamon tunnetuimpia kirjailijoita ovat mm. Johanna Tuomola, Hilkka Ravilo, Tero Somppi sekä Ritva Sarkola.

Myllylahti oli ensimmäinen suomalainen kirjakustantamo, jonka kaikki kirjat päätettiin julkaista myös eKirjoina vuonna 2008. Tulevaisuudessa yhtiö aikoo kustantaa kirjojen lisäksi myös muuta korkealaatuista digitaalista sisältöä.