Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Jauhamalla paras -keittokirja näyttää jauhelihan monet mahdollisuudet

Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Jauhamalla paras -keittokirja näyttää jauhelihan monet mahdollisuudet

Julkaistu: 17.12.2014 klo 13:30
Julkaisija: Kustannusosakeyhtiö Moreeni

Jauhelihasta syntyvät monet suomalaisten suosikkiruokalajit. Lihamyllyn avulla tavallisen valmiiksi jauhetun sika-naudan rinnalle nousee kokonainen vaihtoehtojen kirjo: linnun, lampaan, hirven tai vaikka jäniksen lihalla on omat arominsa ja ominaisuutensa, jotka tuovat vaihtelua ja uusia makuelämyksiä ruokapöytään.

Virolaiskokit Indrek Kivisalu ja Rudolf Visnapuu ovat koonneet Jauhamalla paras -kirjaan omat suosikkireseptinsä, joiden joukosta löytyy sekä kaikille tuttuja ruokia uusin maustein että ennen kokemattomia tulevia klassikoita. Kirjan 48 ohjetta on jaoteltu raaka-aineen mukaan liharuokiin aina kanasta jänikseen sekä kalaruokiin.

Indrek Kivisalu on Viron presidentin keittiömestarinakin tunnettu suosittu TV-kokki, joka pyörittää omaa FoodStudio-yritystään. Rudolf Visnapuu on Cordon Bleu -arvonimellä palkittu huippukokki, joka johtaa Tallinnassa Mannerheim-ravintolaa.

Indrek Kivisalu ja Rudolf Visnapuu: Jauhamalla paras – Pienistä pyöryköistä muhkeisiin murekkeisiin
Vironkielinen alkuteos Hakkliha
Suomennos Jouko Vanhanen
ISBN 978-952-254-207-6
1. painos 2014
Sidottu, 116 sivua
Ovh 22 €

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Päivi Ylöstalo, 050 324 5504, pressi@moreenikustannus.fi
Liitteenä olevat materiaalit ovat vapaasti käytettävissänne.

Kustannusosakeyhtiö Moreeni kustantaa kotimaista ja käännettyä käytännön tietokirjallisuutta. Aihepiireinä ovat erityisesti kädentaidot, koti, ruoka ja sisustaminen, luonto ja ympäristö, kulttuurihistoria, perinnerakentaminen sekä monet erilaiset harrastukset.

www.moreenikustannus.fi