Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » JARI PUSSINEN TRADEKA-SIJOITUS OY:N TOIMITUSJOHTAJAKSI - Maarit Säynevirta hallitukseen

Tradeka

Julkaistu: 15.04.2016 klo 09:00
Julkaisija: Tradeka

KTM Jari Pussinen on nimitetty Tradeka-sijoitus oy:n toimitusjohtajaksi. Jari Pussinen työskentelee tällä hetkellä asiantuntijapäällikkönä OP vakuutus- ja eläkeyhteisöissä. Tätä ennen hän on työskennellyt sijoitusjohtajana Pohjola Vakuutus OY:ssä ja tätä ennen OKO:n ja Pohjola Omaisuudenhoito Oy:n riskienhallintajohtajana. Pussinen aloittaa uudessa tehtävässään 23.5.2016.

- Jarilla on vahva sijoitustoiminnan osaaminen sekä pitkä ja monipuolinen kokemus alalta. Osaamisensa ja kokemuksensa puolesta Jari sopii erinomaisesti Tradeka-Yhtiöiden johtoryhmään ja vahvistaa Tradeka-sijoituksen kykyä vastata sijoitustoiminnan ajankohtaisiin haasteisiin, Tradeka-sijoitus oy:n hallituksen puheenjohtaja Tradeka-Yhtiöt Oy:n toimitusjohtaja Perttu Puro sanoo.

Tradeka-Yhtiöt Oy:n hallitus on vahvistanut Tradeka-sijoituksen hallitusta valitsemalla VTM Maarit Säynevirran yhtiön hallitukseen. Säynevirta työskentelee sijoitusjohtajana Valtion eläkerahastossa vastaten VER:n vaihtoehtoisista sijoituksista.

- Pitkän ja monipuolisen kokemuksensa perusteella Maarit tuo erinomaisen lisän Tradeka-sijoituksen hallitukseen sekä vahvistaa ymmärrystämme nimenomaan epälikvidien ja vaihtoehtoisten sijoitusten osalta, Puro sanoo.

Tradeka-Yhtiöt Oy
Toimitusjohtaja Perttu Puro, (09) 733 5001

Osuuskunta Tradeka on hallinnointiosuuskunta, joka omistaa Osuuskunnan jäsenetutoiminnasta vastaavan Tradeka-palvelut oy:n sekä 98 % Osuuskunnan ydinliiketoimintoja hallinnoivasta Tradeka-Yhtiöt Oy:stä. Tradeka-Yhtiöt Oy omistaa kokonaan hotelli- ja ravintolatoimintaa harjoittavan Restel Oy:n sekä sijoitustoimintaa harjoittavan Tradeka-sijoitus oy:n. Osuuskunnalla on noin 255 000 jäsentä.
www.tradeka.fi