Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Hyvinvoinnin suurtapahtuma viikonloppuna Tampereella

Viisas Elämä

Hyvinvoinnin suurtapahtuma viikonloppuna Tampereella

Julkaistu: 06.09.2016 klo 12:55
Julkaisija: Viisas Elämä

Hyvinvoinnin ja kirjallisuuden suurtapahtuma Viisas Elämä -messut kokoaa Tampere-taloon lauantaina ja sunnuntaina 10.–11.9. eri alojen asiantuntijoita puhumaan viisaan elämän merkityksestä. Yli 80 esiintyjän joukossa nähdään sekä tunnettuja nimiä, kymmeniä Viisas Elämä Oy:n kirjailijoita, hyvinvointivalmentajia että ravintoterapeutteja ja muita ajankohtaisia tietoisen elämän ammattilaisia. Poimintoja laajasta tarjonnasta:

Madventures

Asiantuntijahaastatteluihin, lähdekirjallisuuteen ja omiin kokemuksiinsa perustuen Riku ja Tunna antavat uusia näkökulmia siihen, mihin maailma on menossa ja miten unelmia toteutetaan. La klo 14 Pieni sali

Maaret Kallio

Lujasti lempeä -luento haastaa pohtimaan, miten olla itselleen myötätuntoisen lempeä. Ja miten myös löytää kolikon toinen puoli: lujuus ja kohtuullinen vaativuus, jotka auttavat eteenpäin vaikeissa kohdissa ja viisaassa toiminnassa? Su klo 14 Pieni sali

Pekka Hyysalo

Kun taistelu freeski-laskun ranking-sijoituksista vaihtui taisteluun hengestä, arvotkin menivät uusiksi, ja nyt Pekka toteuttaa unelmaansa auttaa ja kannustaa muita päävamman saaneita FightBack-brändin avulla. Su klo 13 Pieni sali

Ilkka Koppelomäki

Uskalla innostua -valmennus- ja tapahtumajärjestäjäyrityksen päävalmentajan neljä oivallusta, jotka auttavat tasapainottamaan elämää, tekemään muutoksen työssä tai elämässä, pysymään energisenä, kehittämään ihmissuhteita ja lisäämään itsevarmuutta. Su klo 11 Pieni sali

Marika Borg

Ehdoton kiitollisuus on aidosti toimiva keino ja kaikkien saavutettavissa oleva paremman elämän resepti. Marika Borgin kirja Rakastu elämääsi – 7 viikon kiitollisuusohjelma ilmestyy syyskuussa 2016. La klo 12 Pieni sali

Tony Dunderfelt

Onnellinen parisuhde on ihmisen tärkeimpiä tavoitteita. Mutta miten ylläpitää vetovoimaa pitkässä suhteessa? Mitä rakkaus nykyään merkitsee? Miten yhdistää seksuaalisuus ja henkisyys? La klo 13 Pieni sali

Messuilla voi myös kokeilla eri joogatyylejä messulipun hintaan sisältyvillä tutustumistunneilla, osallistua erilaisiin workshopeihin, sekä tutustua monipuolisten näytteilleasettajien tarjontaan. Viisas Elämä Oy:n järjestämän tapahtuman tavoite on ohjat ihmiset lähemmäksi elämäniloa, henkistä ja fyysistä hyvinvointia sekä antaa työkaluja merkitykselliseen elämään.

Koko ohjelmatarjonta sekä lisätietoa tapahtumasta:

www.viisaselamamessut.fi

www.viisaselama.fi

Facebook-tapahtuma: https://www.facebook.com/events/944016565694715

#viisaselämä ja #viisaselämämessut

Tiedustelut, haastattelupyynnöt ja pressipassit: PR-päällikkö Auli Salomaa, auli@viisaselama.fi

Yhteistyössä: Radio Classic, Luontaiset Taipumukset, Radio Sun, Tampere-talo

Viisas Elämä Oy (ent. Basam Books) julkaisee ajankohtaista ja laadukasta hyvinvointikirjallisuutta. Julkaisuohjelmaan kuuluvat viisasta elämää tukevat inspiroivat klassikot, runoteokset sekä tieto- ja kaunokirjallisuus.