Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Henkilökuva Adelesta ilmestyy viikolla 24

Minerva Kustannus Oy

Henkilökuva Adelesta ilmestyy viikolla 24

Julkaistu: 01.06.2016 klo 14:34
Julkaisija: Minerva Kustannus Oy

Chas Newkey-Burden:
Adele - Henkilökuva

Vuosikymmenen suosituimman brittilaulajattaren koko elämäntarina vaatimattomasta lapsuudesta aina tämän päivän megamenestykseen.

Nelivuotiaasta asti laulanut tyttö alkoi kirjoittaa omia laulujaan jo teini-ikäisenä. Hänen ystävänsä ladattua Adelen lauluja internetin MySpace-sivustolle, levy-yhtiöt kiinnostuivat nuoresta lahjakkuudesta. Loppu on popmusiikin historiaa.

Sielukkaan soul-laulajan ja lauluntekijän musiikki on valloittanut kuulijat kymmenissä maissa ja tuonut hänelle jotakuinkin kaikki musiikkialan tärkeimmät palkinnot – moneen kertaan.

Kirja kertoo miten lontoolaisen yksinhuoltajaäidin tyttärestä kasvoi yksi aikamme suurimmista lavatähdistä. Se kuvaa koskettavasti myös matkan varrelle osuneet aallonpohjat ja terveysongelmat, jotka uhkasivat katkaista lupaavasti alkaneen uran.

Adele - Henkilökuva

ISBN/EAN 978-952-312-339-7
Luokka 78.993
Suomennos Kirsi Kämäräinen
135 x 210 mm
Sidottu, kuvaliite
242 s.
Ilmestyy viikolla 24/2016

Chas Newkey-Burden (s. 1973) on englantilainen journalisti ja kirjailija. Hän on julkaissut 29 teosta ja tullut tunnetuksi erityisesti julkisuuden henkilöiden elämäkerroista ja henkilökuvista. Newkey-Burden on kirjoittanut elämäkertateokset mm. sellaisista tähdistä kuin Amy Winehouse, Michael Jackson, Justin Bieber, Simon Cowell sekä Angelina Jolie ja Brad Pitt.

Lisätiedot ja arvostelukappaleet:
Merja Varon| 050-5474747 | merja.varon@minervakustannus.fi