Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Ensimmäinen suomenkielinen romaani johtamisesta

Kansanvalistusseura

Ensimmäinen suomenkielinen romaani johtamisesta

Julkaistu: 13.04.2012 klo 15:52
Julkaisija: Kansanvalistusseura

Pankkikonsernin IT-projektipäällikköä Lauri Kilpiniittyä pyydetään johtamaan konsernin merkittävintä muutoshanketta, joka saattaa ratkaista koko yrityksen tulevaisuuden. Samalla hän tasapainoilee vaativan työn ja rakoilevan avioliittonsa välillä. Miten Lauri ratkoo eteensä tulevat kiperät tilanteet?

Avain on mukaansatempaava jännitystarina projektinjohtamisesta ja lajissaan ensimmäinen Suomessa. Johtamisoppaita on julkaistu useita ennenkin, mutta ei fiktion muodossa.

Suomalaisyritysten johtamismallit nojaavat yhä pitkälti teollisen ajan tarpeisiin syntyneeseen linjajohtamiseen. Projektijohtaminen on kuitenkin ennen kaikkea ihmisten johtamista, jonka haasteet liittyvät muun muassa turvallisen ilmapiirin luomiseen usein hätäisesti koottuun ryhmään ja jäsenten motivointiin kantamaan aidosti vastuuta vaativassa tehtävässä.

Projektinhallinnan konsultti ja sertifioitu projektipäällikkö Aaro Ollikainen tarjoaa romaanissaan välineitä projektin menestyksekkääseen läpivientiin.

Tutustu ja tilaa Kansanvalistusseuran verkkokaupasta.

Aaro Ollikainen: Avain. Muutosprojektista menestys.
ISBN 978-951-9140-63-6, 191 sivua, 35 euroa.

Ilmestyy huhti-toukokuussa.

Lisätiedot, lehdistökappaleet ja haastattelupyynnöt: Kansanvalistusseura, kustannustoimittaja Misku Välimäki, miska-maria.valimaki@kvs.fi, puh. 050 3833 970.

Tilaa sivistykselle!