Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Bailamama – Kohti synnytystä on tuhti tietopaketti synnytykseen valmentautumisesta

Bazar Kustannus Oy

Julkaistu: 18.01.2016 klo 08:00
Julkaisija: Bazar Kustannus Oy

Kätilön ja fysioterapeutin kirjoittama opas valmentaa raskaana olevaa naista elämän tärkeimpään tapahtumaan, lapsen syntymään. Lämminhenkinen, hyvän fiiliksen täyttämä kirja auttaa odottavaa äitiä pitämään huolta kehostaan ja nauttimaan raskaudestaan.

Bailamama – Kohti synnytystä seuraa raskauden etenemistä, kehon muuttumista ja vauvan kehitystä vaihe vaiheelta, kuukausi kuukaudelta. Jokaisessa vaiheessa harjoitellaan havainnollisin ohjein synnytyksessä tarvittavia asentoja ja treenataan oikeita lihaksia. Kosketus ja kumppanin läheisyys on tärkeää odotusaikanakin, ja siksi kirja antaa vinkkejä myös paritreeneihin.

Nainen tarvitsee raskauden ja synnytyksen aikana lantionpohjalihaksia enemmän kuin koskaan aikaisemmin. Hyväkuntoiset lantionpohjalihakset pitävät kunnossa raskausaikana, helpottavat synnytystä ja auttavat palautumaan synnytyksestä.

Maija Kiljunen on lantionpohjalihasten ongelmiin erikoistunut fysioterapeutti, ja Emilia Ek on koulutukseltaan kätilö. He ovat molemmat liikunnan ammattilaisia ja intohimoisia naisten kokonaisvaltaisen hyvinvoinnin puolestapuhujia. Kiljusen ja Ekin ensimmäinen yhteinen kirja Bailamama – Pysy tiukkana ilmestyi tammikuussa 2015.

Bailamama-kirjat perustuvat Maija Kiljusen ja Emilia Ekin kehittämään Bailamama®-terveysliikuntakonseptiin, joka keskittyy lantionpohjalihasten hyvinvointiin tehokkaan ja iloisen treenin avulla. Bailamama®-ryhmäliikuntatunteja järjestetään liikuntakeskuksissa ympäri Suomea ja muualla Euroopassa, ja niihin voi osallistua myös verkon välityksellä. Bailamama® Women valittiin vuoden liikuntatuotteeksi vuonna 2014 palvelujen sarjassa.

Maija Kiljunen ja Emilia Ek
Bailamama – Kohti synnytystä
Sidottu, 111 sivua
ISBN 9789522793263
Kirjastoluokka 59.571
Ilmestymispäivä 18.1.2016

Linkit kuviin: kirjan kansi ja kirjailijat

Arvostelukappaleet sekä haastattelu- ja kuvapyynnöt:

tiedottaja Minttu Nikkilä, Bazar Kustannus Oy
tiedotus@bazarkustannus.fi, 0400 298 193

Bazar Kustannus Oy on osa pohjoismaista Bazar Publishers -kustantamoryhmää.
www.bazarkustannus.fi

Tutustu julkaisijan muuhun lehdistöaineistoon