Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Anssi Känsälä, muusikko, laulaja ja lauluntekijä julkaisee sooloalbuminsa syksyllä 2014, singlen tänään

Cabin Blade Records

Julkaistu: 20.05.2014 klo 10:37
Julkaisija: Cabin Blade Records

Anssi Känsälä, muusikko, laulaja ja lauluntekijä julkaisee sooloalbuminsa syksyllä 2014.

Lähes 25 vuotta kestäneen uran varrelle mahtuu kaikenlaista musiikkia ja lukemattomia bändejä ja projekteja.Viimeiset 15 vuotta ovat kuluneet Phil Harmonic yhtyeen laulajana ja promoottorina.

Soololevyä on tehty pitkään ja hartaasti keikkailun ohessa ja ensimmäinen sinkku "Elettiin vain yhtä kesäpäivää" julkaistiin jo kesällä 2012. Hyvin radiosoittoa saanutta esikoista seurasivat "Takarivin finninaama"(2012) ja "Routalankaa" (2013) sinkut, sekä nyt uusimpana "Laiturin päässä" Cabin Blade Recordsin tuottamana. Kappale on jo kuultavissa lukuisissa digitaalisissa palveluissa, kuten Spotfy ja RDIO.

Tulevan levyn musiikki on sanoituksiltaan vaikeisiinkin aiheisiin pureutuvaa ja elämänmakuista.

Syksyllä julkaistaan myös kirja levyn aihepiiristä. Levy ja kirja tukevat toinen toisiaan ja taustoittavat levyn keskushenkilöiden elämää pintaa syvemmältä.

Anssi Känsälä:

Mail: anssi.kansala@gmail.com

Puh: 0400 885857

www.anssikansala.fi

Jani Karlsson

Mail: jani@cabinbladerecords.com

puh: 040 9328811

www.cabinbladerecords.com

Cabin Blade Records on suora kanava bändeille päästä mukaan vakavaan musiikkibisnekseen. Olemme joustava one-stop-shop, joka verkostonsa kautta voi toimia:

- Levy-yhtiönä

- Kustantajana

- Managerina

- Ohjelmatoimistona

Meidän kauttamme saat musiikkisi tuotettuna kasetille, vinyylille, digitaaliseen jakeluun, mikä imagoosi sopiikin! Me emme vaadi pitkiä sopimuksia, keskitymme antamaan bändille sen tarpeisiin istuvan paketin. Annamme potkun alkuun!

Viiltävää ammattitaitoa ja vuosien kokemusta.