Etusivu » Tiedotteet » Kustannustoiminta » Anneli Auer Helsingin kirjamessuilla – Into isosti esillä

Into Kustannus

Anneli Auer Helsingin kirjamessuilla – Into isosti esillä

Julkaistu: 18.10.2016 klo 12:43
Julkaisija: Into Kustannus

Into Kustannus tuo Helsingin kirjamessuille 27.–30.10. ennätysmäärän kirjailijoita mukaan lukien Murhalesken muistelmat kirjoittanut Anneli Auer. Kuukausi sitten julkaistu Murhalesken muistelmat on noussut jo syyskuun Mitä Suomi lukee -listan kärkisijoille. Aueria haastatellaan messuilla torstaina ja perjantaina useampaan kertaan

Into kustannus julkaisee tänä vuonna 85 kirjaa, joiden kirjoittajista 50 esiintyy Helsingin kirjamessuilla. Ulkomaisia kirjailjavieraita ovat Ruotsin dekkarikuningatar Denise Rudberg (Toinen toista pahempi) ja venäläinen bestseller-kirjailija Guzel Jahina (Suleika avaa silmänsä). Tänä syksynä jo julkaisseista kotimaisista kaunokirjailijoista nähdään Laura Gustafsson (Korpisoturi) ja Aino Kivi (Maailman kaunein tyttö).

Syksyn tietokirjailijoista isoilla lavoilla esiintyvät muiden muassa Martti Blåfield (Nordenskiöld), Matti Salminen (Toisinajattelijoiden Suomi) ja Taru Anttonen & Jukka Vornanen (Lihansyöjien maa) sekä vuoden luokanopettaja Maarit Korhonen (Kun koulu ei tajua) ja kokki Sami Tallberg (Villi jouluvegaani). Myös konkarikirjailijat Pentti Linkola (Unelmat paremmasta maailmasta) ja Esko Seppänen (Mistä Suomi vaikenee?) nähdään messuilla torstaina ja perjantaina.

Innon messuohjelma on koottu sivulle intokustannus.fi/kirjamessut2016. Into Kustannus levittäytyy messuille oman osaston (7e40) lisäksi kahdelle muulle osastolle: Rosebud booksin suurelle ja mahtavalle osastolle 6b99  ja kustantajien yhteisosastolle 7f31.

Innon syksyn kirjalista
Arvostelukappaleet: arvostelukappaleet@intokustannus.fi